یک‌شنبه 1 مهر 1403

ال‌چیرینگیتو کلوپ را سر ذوق آورد / بهترین خبر برای لیورپول: رئال به امباپه خوش‌بین نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ال‌چیرینگیتو کلوپ را سر ذوق آورد / بهترین خبر برای لیورپول: رئال به امباپه خوش‌بین نیست!

ال‌چیرینگیتو بهترین خبر را به لیورپول و هوادارانش داد و مدعی شد رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه خوش‌بین نیست.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته روزنامه فرانسوی لوپاریزین با انتشار یک گزارش وجه جدیدی به ماجرای دراماتیک کیلیان امباپه و رئال مادرید اضافه کرد. این روزنامه مدعی شد درحالیکه همه درباره آینده امباپه تنها از رئال مادرید صحبت می‌کنند در واقع این لیورپول است که شانس بیشتری برای جذب این ستاره فرانسوی دارد.

این خبر هواداران لیورپول را خوشحال کرد. لوپاریزین گفته بود مدیران پاری سن ژرمن در حال حاضر تهدید اصلی خود را لیورپول می‌دانند. این روزنامه حتی مدعی شد که یورگن کلوپ شخصا در یک پرواز هوایی با امباپه مذاکره کرده است.

امروز برنامه ال‌چیرینگیتو خبر خوب دیگری به لیورپولی‌ها داد و مدعی شد رئال مادرید به کیلیان امباپه و جذب او خوشبین نیست. به نظر می‌رسد هر چه زمان می‌گذرد احتمال لیورپولی شدن ستاره فرانسوی وزن بیشتری پیدا می‌کند.

قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی تابستان آینده منقضی می‌شود و او طبق قانون می‌تواند از همین ژانویه با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

ال‌چرینگیتو در گزارش ادیتوریال خود مدعی شد مدیران رئال مادرید به خصوص شخص فلورنتینو پرز شک ندارند که امباپه شخصا تمایل دارد راهی رئال مادرید شود ولی پرز و مدیران رئال به نزدیکان امباپه و به خصوص مادر او اعتماد ندارند و معتقدند با توجه به تاثیرپذیری کیلیان از آنها نباید نسبت به رئالی شدن او خوشبین باشند.

در برنامه ال‌چیرینگیتو از لیورپول و احتمال راضی شدن امباپه برای پیوستن به این باشگاه صحبت نشد ولی گفته شد که مدیران رئال مادرید از این نگرانند که نزدیکان امباپه که به شدت از طرف باشگاه پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی تحت فشار هستند در نهایت تسلیم سیاست چماق و هویج او شده و کیلیان را برای نپیوستن به رئال راضی کنند.

ال‌چیرینگیتو کلوپ را سر ذوق آورد / بهترین خبر برای لیورپول: رئال به امباپه خوش‌بین نیست! 2
ال‌چیرینگیتو کلوپ را سر ذوق آورد / بهترین خبر برای لیورپول: رئال به امباپه خوش‌بین نیست! 3