دوشنبه 2 مهر 1403

امباپه از ماندن در پاریس پشیمان است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امباپه از ماندن در پاریس پشیمان است

مارکا در خبر جدیدی مدعی شده است که کیلیان امباپه از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن صرف نظر کرده و قصد دارد در تابستان به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، پشیمانی از رفتارهای طبیعی انسان است. کسی که اشتباه می‌کند و شکست می‌خورد، و اشتباه خود را تشخیص می‌دهد فردی برجسته با شخصیتی عالی است. همه نمی‌توانند این کار را انجام دهند و اشتباهاتشان را بپذیرند.

کیلیان امباپه در ماه های اول سال 2022 برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن تحت فشارهای زیادی قرار گرفت. او در ازای پول زیاد پیشنهاد را قبول کرد، اما بار دیگر نشان داده شد که همه چیز پول نیست. خوشبختی از چیزهایی است که بر خلاف پول، قابل شمارش نیست.

اکنون زمان آن نیست که به گذشته نگاه کند، یا به این فکر کند که اگر تصمیم متفاوتی می‌گرفت، چه کاری می‌توانست انجام دهد. او می‌خواهد از اشتباهاتش درس بگیرد و آنها را جبران کند. امباپه تابستان آسانی نداشته است. فشار پاری سن ژرمن بار دیگر او را در موقعیتی سخت قرار داد و کاری که این بازیکن فرانسوی انجام داد ماندن در پاریس و عوض نکردن نظرش مبنی بر عدم تمدید قرارداد بود.

نظر او هنوز این است که تابستان سال آینده پاریس را ترک کند. او در حال حاضر از وضعیتش راضی نیست و از چیزی که فکر می‌کرد بدتر شده است.

او قصد ندارد قراردادش را تمدید کند و رئال مادرید هم این را می‌داند. البته رئال از عملکرد و تاثیر جود بلینگام و وینیسیوس جونیور در خط حمله‌اش بسیار راضی است و این دو بازیکن را از بهترین بازیکنان تیم می‌داند.

رئال هیچوقت موضع خود را در مورد امباپه عوض نکرده و او را ستایش می‌کند. در نهایت همه چیز به امباپه بستگی دارد که قرارداد خود را تمدید نکند و پاری سن ژرمن را یک بار برای همیشه ترک کند.

امباپه از ماندن در پاریس پشیمان است 2
امباپه از ماندن در پاریس پشیمان است 3