سه‌شنبه 3 مهر 1403

امباپه باسرعت نور علیه بنزما! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امباپه باسرعت نور علیه بنزما! (عکس)

کیلیان امباپه در بازی طوفانی فرانسه مقابل هلند دبل کرد و با عبور از کریم بنزما به تنهایی در رتبه پنجم برترین گلزنان تاریخ فرانسه قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و هلند در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2024 به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار با قدرت‌نمایی نایب قهرمان جام جهانی قطر، مقابل لاله‌های نارنجی در دقایق ابتدایی همراه بود و طی 21 دقیقه زمستان به بهار گل‌های هلندی زد!

گریزمان در دقیقه دو و اوپامکانو در دقیقه هشت خروس‌ها را پیش انداختند اما این پایان عطش فرانسه در نیمه نخست نبود و این بار کیلیان ام‌باپه در دقیقه 21 روی دامی دیدنی موآنی گل سوم تیمش را زد.

ام‌باپه جوان که دو جام جهانی فوق العاده را با خروس‌ها پشت سر گذاشته و مدال طلا و نقره جام جهانی را در افتخاراتش دارد علی‌رغم جوانی کاپیتان فرانسه در این بازی بود و با این گل به رتبه پنجم برترین گلزنان تاریخ فرانسه رسید.

این بازیکن گل شماره 37 خود را در شصت و هفتمین بازی ملی به ثمر رساند و از این حیث کنار کریم بنزما قرار گرفت و می‌تواند خیلی زود آمار خود را بهبود ببخشد. مکث و ضربه تمام کننده او در محوطه جریمه روی این گل نشان داد او شاید تجربه لازم برای بستن بازوبند را به دست آورده باشد.

امباپه باسرعت نور علیه بنزما! (عکس) 2
امباپه باسرعت نور علیه بنزما! (عکس) 3