یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

امباپه به خاطر رئال با پاریس به دادگاه می رود!

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
امباپه به خاطر رئال با پاریس به دادگاه می رود!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، نشریه «آس» اسپانیا خبر داد جنگ میان کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن به جاهای باریک کشیده می شود و به نظر می رسد دادگاه محل حل اختلاف طرفین خواهد شد.

امباپه قصد ندارد از موضعش کوتاه بیاید و طبق قرارداد سال آینده در پاریس بماند و تابستان 2024 به صورت رایگان بازگشت را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

اما پاریس حاضر نیست ستاره خود را رایگان از دست بدهد. به همین خاطر در اولین اقدام او را از اردوی پیش فصل کنار گذاشت و در ادامه حتی قصد دارد این ستاره را نیمکت نشین کند.

اما نکته اینجاست اگر امباپه تا 10 مرداد اقدامی برای رفتن نکند و برای سال آینده بماند پاداش 90 میلیون یورویی به جیب خواهد زد. این رقم بسیار بالاست و طبق قرارداد پاریس باید آن را پرداخت کند.

این درحالیست که پاریسی ها به دنبال ضربه به امباپه هستند ولی در این شرایط باید 90 میلیون یورو به این بازیکن پرداخت کنند. به همین خاطر باشگاه این مبلغ را پرداخت نخواهد کرد و امباپه به دادگاه شکایت خواهد کرد.

طبق قرارداد ادله امباپه محکم تر به نظر می رسد و باشگاه پاری سن ژرمن اگر این بازیکن در سال آینده بماند باید مبلغ 90 میلیون یورو به او پرداخت کند و این بازیکن هم در نهایت پایان سال بدون هیچ پرداختی از پاریس جدا شود.