یک‌شنبه 1 مهر 1403

امباپه: دلم می‌خواهد کارهای معمولی انجام بدهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امباپه: دلم می‌خواهد کارهای معمولی انجام بدهم!

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، به عنوان یک بازیکن سرشناس می‌گوید دلتنگ یک زندگی ساده و روزمره است.

به گزارش "ورزش سه"، در 18 ژانویه، یکی از مصاحبه‌هایی که بیشترین توجه را در جهان فوتبال به خود جلب خواهد کرد، در فرانسه پخش می‌شود.

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، با برنامه Envoy Spcial مصاحبه کرده تا در فاصله چند ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی نام خود را دوباره سر زبان‌ها بیندازد.

از این گفتگو تیرز یک دقیقه‌ای منتشر شده که در آن امباپه درباره زندگی خصوصی و زندگی روزمره‌اش صحبت می‌کند.

در تیزری که توسط الیز لوست، خبرنگار این نشریه، منتشر شده، امباپه را می‌بینید که تا حدودی ناراحت است زیرا نمی‌تواند از زندگی روزمره مانند افراد معمولی لذت ببرد.

امباپه گفت:"دلم برای چیزهای روزمره و ساده تنگ شده است. حتی کارهای خانه، مثل وقتی که پدرم به من گفت برو و از مغازه چیزی بخر. او اکنون پول زیادی می‌پردازد تا کارهایی از این دست را انجام دهد که برای اکثر مردم معنی ندارد."

48 ساعت ناشناس

یکی از جالب‌ترین لحظات در تریلر این مصاحبه، زمانی است که لوست از امباپه پرسید اگر بتواند دو روز کاملاً ناشناس بدون اینکه کسی او را بشناسد، چه کار می‌کند.

امباپه در پاسخ به این سوال گفت:"مطمئنا این زمان را بیرون و در هوای آزاد می‌گذرانم. همه کارها را بدون فکر کردن انجام می‌دادم. من ذات انسان بودن را از دست داده‌ام، می‌خواهم بیرون بروم و کاری انجام دهم. در زندگی من همه چیز یک سازماندهی کلی دارد، همه چیز از برنامه ریزی شده است. من ترجیح می‌دادم به یک رستوران بروم تا غذا بخورم، با دوستانم بیرون بروم، بدون اینکه کسی به دیدنمان بیاید جشن می‌گرفتم و صبح روز بعد، صبحانه را زیر آفتاب در تراس می‌خوردم. به طور خلاصه، من از چیزهای ساده در زندگی لذت خواهم برد."

امباپه: دلم می‌خواهد کارهای معمولی انجام بدهم! 2