یک‌شنبه 15 مهر 1403

امباپه شاهکار است که با ماسک بازی می کند / ستاره فرانسه: چقدر منفی‌بافید، یورو که تمام نشده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امباپه شاهکار است که با ماسک بازی می کند / ستاره فرانسه: چقدر منفی‌بافید، یورو که تمام نشده!

کولو موآنی، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار با اسپانیا درباره شرایط کاپیتان خروس‌ها کیلیان امباپه و مشکلات او با ماسک توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، رندال کولو موآنی، مهاجم تیم ملی فرانسه، برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی کشور مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی یورو 2024 آماده می‌شود.

فرانسه پیش از شروع این تورنمنت از مدعیان اصلی و شاید مدعی اول به حساب می‌آمد ولی عملکرد نه چندان راضی‌کننده آنها باعث شده خیلی‌ها اسپانیا را شانس صعود به فینال بدانند. برخی کارشناسان فرانسوی می‌گویند آنچه باعث افت کیفیت فرانسه شد شکسته شدن بینی کیلیان امباپه در بازی اول بود.

کولو موآنی امروز در یک نشست خبری در کمپ تیم ملی فرانسه درباره کیلیان امباپه و شرایط خروس‌ها برای بازی با اسپانیا صحبت کرد.

این ستاره فرانسه در پاسخ به این انتقاد که چرا فرانسه گل نمی‌زند گفت:" ما کم گل می‌زنیم ولی شانس‌های خوبی خلق می‌کنیم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. در این صورت گلها هم خواهد آمد. به محض اینکه اولین گل را بزنیم، ماشین گلزنی تیم روشن می‌شود".

از موآنی پرسیده شد که چرا به عنوان مهاجم بارها در حال کمک به خط دفاعی دیده شده است. او گفت:" من باید دفاع کنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. آیا از دفاع کردن لذت می‌برم؟ خب، سعی می‌کنم لذت ببرم ولی این کاری نیست که دوست داشته باشم".

وقتی از این مهاجم فرانسه درباره کیلیان امباپه و شرایط بازی‌اش با ماسک محافظ پرسیده شد او گفت:" من امباپه را کاپیتان خودم می‌دانم. او نه تنها در تیم ملی بلکه در باشگاه هم کاپیتانم بوده. کیلیان استعداد رهبری تیم را دارد و ایده‌ها و توصیه‌هایش برای تیم عالی است. به نظر من کیلیان ذاتا رهبر و کاپیتان است و برای این کار ساخته شده".

موآنی در ادامه در پاسخ به سوالهای دیگری درباره ناکامی فرانسه در گلزنی و نقش احتمالی امباپه در این عملکرد گفت:" اینکه فکر کنید امباپه روزهای بدی را از نظر فوتبالی سپری می‌کند درست نیست. کیلیان یک فصل درخشان داشته و ما هستیم که باید به او کمک کنیم و در زمین حمایتش کنیم. اینقدر منفی صحبت نکنید. تورنمنت که تمام نشده. امباپه با ماسک استفاده می‌کند. شاید عکس من را با ماسک او دیده باشید. یک بار امتحانش کردم و اصلا هیچ چیز نمی‌دیدم. او واقعا با این ماسک عالی بازی می‌کند. من بودم نمی‌توانستم".

امباپه شاهکار است که با ماسک بازی می کند / ستاره فرانسه: چقدر منفی‌بافید، یورو که تمام نشده! 2