شنبه 14 مهر 1403

امروز آخرین مهلت ثبت نام با تاخیر داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری / 12 هزار نفر ثبت نام کردند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امروز آخرین مهلت ثبت نام با تاخیر داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری / 12 هزار نفر ثبت نام کردند

علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار ثبت نام با تاخیر نوبت دوم آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کردند که ساعت 24 امشب مهلت ثبت نام با تاخیر پایان می‌یابد و پس از آن ثبت نام جدیدی صورت نخواهد گرفت. وی افزود: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 استفاده...

علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار ثبت نام با تاخیر نوبت دوم آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کردند که ساعت 24 امشب مهلت ثبت نام با تاخیر پایان می‌یابد و پس از آن ثبت نام جدیدی صورت نخواهد گرفت. وی افزود: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 استفاده کنند، باید در یکی از دو نوبت آزمون سراسری 1403 ثبت نام کرده باشند.

لازم به ذکر است، با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روز‌های 21 و 22 تیرماه سال 1403 موکول شد. نوبت دوم آزمون سراسری در صبح و بعدازظهر روز 21 تیر و در صبح روز 22 تیرماه 1403 برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری 1403 را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش به نشانی: www.sanjesh.org و دریافت کنند.