یک‌شنبه 15 مهر 1403

امروز خیلی موقعیت داشتیم و تیر هم زدیم / تن‌هاخ: مدیران می‌دانند یونایتد پروژه بلندمدت است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امروز خیلی موقعیت داشتیم و تیر هم زدیم / تن‌هاخ: مدیران می‌دانند یونایتد پروژه بلندمدت است!

اریک تن‌هاخ بعد از تساوی مقابل استون‌ویلا گفت تیمش خوب بازی کرده است. او گفت مدیران باشگاه می‌دانند که یونایتد در حال کار روی پروژه‌ای بلندمدت است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از باخت تحقیرآمیز منچستریونایتد مقابل تاتنهام گفته می‌شد مدیران باشگاه به او دو بازی مهلت داده‌اند و سرمربی هلندی برای اخارج نشدن باید در مقابل پورتو و استون‌ویلا خوب نتیجه بگیرد.

یونایتد مقابل پورتو به لطف گل دقیقه آخر مگوایر از شکست فرار کرد و امروز در خانه ویلا به تساوی بدون گل رسید. تن‌هاخ در پایان بازی شایعات درباره اخراجش را به صورت غیرمستقیم تکذیب کرد و گفت تیمش در این فصل مشکلاتی داشته و شروعش ضعیف بوده ولی در این دو بازی بسیار خوب کار کرده است.

* دفاع تن‌هاخ از خودش و تیمش: خوب بودیم این چهارمین کلین‌شیت این فصل ماست. اگر دقت کرده باشید تیم ما سازمان خوبی داشت. یونایتد در این بازی شخصیت خوبی به نمایش گذاشت و تیم باروحیه‌ای بود. تیمی مصمم و مقاوم. عملا به حریف هیچ موقعیتی ندادیم. آنها دفاع کردند و شانس هم آوردند. در اواخر بازی یک موقعیت بزرگ داشتند ولی به نظرم تنها موقعیت‌شان در کل بازی بود.

* خیلی موقعیت خلق کردیم و تیر هم زدیم ما موقعیت‌هایی خلق کردیم که البته تعدادشان زیاد نبود. ما به تیر زدیم و رشفورد هم چند موقعیت داشت. ولی به نظرم هر دو تیم در یک حد بودند.

* یک سر و گردن بالاتر از پورتو بودیم در بازی پورتو هم بازی‌سازی ما از انتهای زمین عالی بود. در بیست و پنج دقیقه اول آنقدر خوب بودیم که یک سر و گردن بهتر از پورتو بازی کردیم. در بازی با پالاس هم همینطور. ما در آن بازی هم از نظر مالکیت عالی بودیم. نمی‌خواهم بگویم مشکلی نیست ولی در این فصل بازی‌هایی بوده که ما عالی کار کردیم. با اینکه امروز موقعیتهای زیادی خلق نکردیم ولی امروز تیم خوبی بودیم.

* رشفورد باید کارت قرمز می‌گرفت؟ یکی از علتهایی که او را تعویض کردم همین بود. یک خطای دیگر اگر می‌کرد به احتمال زیاد اخراج می‌شد. نمی‌توانستم این ریسک را بکنم.

* مصدومیت مگوایر؟ هری بین دو نیمه احساس درد داشت و مجبور بودیم تعویضش کنم.

* اصلا از یونایتد انتقادی هم داری؟ ما در حال حاضر کم گل می‌زنیم. وقتی کل فصل را تا اینجا بررسی کنیم مسلما شروع خوبی نیست. باید اوضاع را بهتر کنیم. مسلما می‌توانیم بهتر باشیم. ولی همانطور که گفتم چهار کلین‌شیت داشتیم و این خوب است.

* درباره آینده‌ات با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ای؟ ما همیشه صحبت می‌کنیم. هر هفته. در مدیریت باشگاه همه هم‌نظر هستیم و می‌دانیم که داریم روی یک پروژه بلندمدت کار می‌کنیم. دو بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و این تیم نشان داد به خودش باور دارد.

امروز خیلی موقعیت داشتیم و تیر هم زدیم / تن‌هاخ: مدیران می‌دانند یونایتد پروژه بلندمدت است! 2