شنبه 29 اردیبهشت 1403

امپولی 0-2 یوونتوس: تیم آلگری باید 5 تا می‌زد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امپولی 0-2 یوونتوس: تیم آلگری باید 5 تا می‌زد!

یوونتوس در بازی خارج از خانه مقابل امپولی با نتیجه 2-0 به برد دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سوم سری A تیم یوونتوس امشب از ساعت 22:15 در ورزشگاه خانگی امپولی به میدان رفت.

یووه این بازی را با هیجان و حملات متعدد آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید اما مردود اعلام شد. دنیلو موفق شد در دقیقه 11 گلزنی کند اما به دلیل خطا روی اتریت بریشا این گل مردود اعلام شد.

دنیلو در پس از اینکه گلش مردود اعلام شد تلاش داشت تا اینکه بالاخره در دقیقه 24 موفق به گلزنی مجدد شد؛ این گل دیگر مردود نبود و مورد قبول قرار گرفت.

پس از ارسال ضربه کرنر در محوطه جریمه امپولی، مدافعان برای دفع توپ در فاصله خیلی کم چند اشتباه متوالی مرتکب شدند که موجب شد دنیلو از فرصت استفاده کرده و با ضربه پای راست توپ را وارد دروازه حریف کند.

یووه این شانس را داشت که طی حملات حساب شده در نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برساند اما دوشان ولاهوویچ این شانس را از دست داد. ضربه پنالتی ولاهوویچ که توسط فدریکو گاتی گرفته شده بود در دقیقه 39 از دست رفت و به گل تبدیل نشد.

نیمه اول بازی با همین نتیجه تا پایان ادامه داشت و یووه در نیمه دوم هم موفق شد تفاضل گل با حریف را افزایش بدهد.

در دقیقه 57 شاگردان مکس آلگری اعتقاد داشتند که باید یک خطای پنالتی دیگر اعلام شود اما داور پس از بررسی طولانی صحنه برخورد توپ به بازیکن حریف را خطا اعلام نکرده و در نهایت دستور به ادامه بازی داد.

یووه در دقیقه 66 بازی هم یک گل مردود دیگر به ثمر رساند. ولاهوویچ پس از اینکه توپ را در موقعیت آفساید کنترل کرده بود توپ را به پل پوگبا پاس داد و ضربه این بازیکن فرانسوی گل شد اما بالا رفتن پرچم کمک داور آن را مردود اعلام کرد.

تیم میهمان در این برای برای اکثر دقایق کنترل بازی را تا پایان در اختیار داشت و همین موجب شد که در دقیقه 82 به گل برسد. کیه‌زا روی پاس آرتوش میلیک فرار طولانی به سمت دروازه حریف داشت و پس از اینکه تعادل خود را از دست داد اما در نهایت دروازه خالی را پس از دریبل زدن دروازه‌بان به گل تبدیل کرد.

با اینکه میلیک در دقیقه 1+90 شوت محکم خود را به تیرک دروازه کوبید، یوونتوس در نهایت در این بازی 2-0 برنده شد و 3 امتیاز را به دست آورد.

امپولی 0-2 یوونتوس: تیم آلگری باید 5 تا می‌زد! 2
امپولی 0-2 یوونتوس: تیم آلگری باید 5 تا می‌زد! 3
امپولی 0-2 یوونتوس: تیم آلگری باید 5 تا می‌زد! 4
امپولی 0-2 یوونتوس: تیم آلگری باید 5 تا می‌زد! 5