دوشنبه 2 مهر 1403

امیدوارم خیبر در لیگ بماند / شجاع: هواداران تراکتور فوق العاده هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیدوارم خیبر در لیگ بماند / شجاع: هواداران تراکتور فوق العاده هستند

شجاع خلیل زاده میگوید استادیوم خیبر کیفیت خوبی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده روز گذشته نمایش بسیار خوبی مقابل خیبر خرم آباد داشت و به همراه سایر ارکان دفاعی توانست از پیروزی تیمش در نیمه دوم محافظت کند و این تیم را به سومین برد فصل برساند.

شجاع در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این بازی صحبت کرد و در ابتدا گفت: جا دارد یک تبریک به آقای دکتر عبدی بابت صعود تیمشان بگویم. آنها نیم خیلی خوبی بستند و امیدوارم خیبر با حمایت هوادارانش بتواند در لیگ بماند.

شجاع در مورد نمایش تراکتور اظهار داشت: واقعیت اینکه تیم ما کمی خسته بود اما با این حال مهم سه امتیاز بود که گرفتیم. زمین هم کیفیت خیلی خوبی نداشت و به همین خاطر نتوانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم. توپ کمی پله میشد و کار را سخت می‌کرد.

او درباره دیدار با سپاهان گفت: بازی خیلی سختی است اما ما به خاطر عشق و علاقه هوادارانمان در هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم.

مدافع تراکتور در مورد دو بازی خارج از خانه هم عنوان کرد: دیشب هم در اینستاگرام نوشتم که دلتنگ هواداران هستیم. امیدوارم در بازی آسیایی استادیوم پر از تماشاگر باشد و با حمایت هواداران بتوانیم برنده شویم. الیته هواداران ما در تمام ایران حضور دارند و از تیممان حمایت می‌کنند. مطمئنم اگر دیروز هم بازی با تماشاگر بود هواداران ما می‌آمدند.