چهارشنبه 4 مهر 1403

امیرحسین صادقی از بزرگ‌ترین حسرتش می‌گوید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیرحسین صادقی از بزرگ‌ترین حسرتش می‌گوید

امیرحسین صادقی به عنوان یکی از با سابقه ترین بازیکنان تاریخ دربی، از ساعت 18:30 میهمان ویژه برنامه آنتن خواهد بود‌.

به گزارش ورزش سه، امیرحسین صادقی مدافع سال های نه چندان دور استقلال یکی از باتجربه ترین بازیکنان تاریخ دربی پایتخت به حساب می‌آید. صادقی پس از علی پروین و علیرضا نیکبخت که به ترتیب 20 و 19 دربی را به عنوان بازیکن تجربه کردند، با 18 بازی در کنار افشین پیروانی و محمود فکری مشترکا در رده سوم بیشترین تعداد حضور در این بازی حساس قرار دارد.

بهترین خاطره فردی صادقی از دربی گلزنی در شهرآورد 62 بود که البته آن دیدار در پایان با گل‌های مهرداد اولادی و مهرزاد معدنچی با برتری سرخپوشان به پایان رسید تا تنها گل دربی صادقی چندان موثر واقع نشود.

اما تلخ ترین خاطره امیرحسین از بازی های دربی، بی شک در شهرآورد 79 رقم خورد. جایی که استقلال با وجود آنکه با گل سجاد شهباززاده از پرسپولیس پیش پیش افتاده بود، در نهایت با دو گل محمد نوری و امید عالیشاه عقب افتاد و در آستانه شکستی تلخ قرار داشت.

تنها چند دقیقه بعد از گلی عالیشاه وارد دروازه استقلال کرد، صادقی روی پاس عالی حنیف عمران زاده، فرصت به ثمر رساندن گل تساوی استقلال را داشت که ضربه سرش با بدشانسی به تریک افقی دروازه نیلسون برخورد کرد و به گل تبدیل نشد تا امیرحسین صادقی به این شکل روی زمین بکوبد و حسرت بدشانسی بزرگ برای ثبت دومین گل دربی‌اش را بخورد.

امیرحسین صادقی از بزرگ‌ترین حسرتش می‌گوید 2
امیرحسین صادقی از بزرگ‌ترین حسرتش می‌گوید 3