شنبه 29 اردیبهشت 1403

امیر جعفری در مسابقات جام جهانی به مدال نقره رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
امیر جعفری در مسابقات جام جهانی به مدال نقره رسید

ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی امارات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری امارات، امروز امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم با مهار وزنه 203 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. ملی پوش کشورمان در مجموع موفق به کسب نشان نقره شد. پیش از این محسن بختیار در دسته 59 کیلوگرم، احمد امین زاده در دسته مثبت...

به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری امارات، امروز امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم با مهار وزنه 203 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. ملی پوش کشورمان در مجموع موفق به کسب نشان نقره شد.

پیش از این محسن بختیار در دسته 59 کیلوگرم، احمد امین زاده در دسته مثبت 107 کیلوگرم و علی اکبر غریب شاهی در دسته 107 کیلوگرم به مدال طلا رسیده بودند، سید حامد صلحی پور در دسته 97 کیلوگرم و روح الله رستمی در دسته 88 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شدند.

رقابت‌های جام جهانی وزنه برداری با حضور 183 ورزشکار (107 مرد و 76 زن) از 32 کشور جهان به میزبانی امارات از دهم تا پانزدهم اسفند ماه برگزار شد. این مسابقات یکی از رویدادهای مسیر کسب سهمیه برای بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 است.

منبع: ایسنا

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

امیر جعفری در مسابقات جام جهانی به مدال نقره رسید 2