سه‌شنبه 17 مهر 1403

امیر قلعه نویی: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
امیر قلعه نویی: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از اعزام به ازبکستان در مورد بازی مقابل ازبکستان گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد، اما برخی بازیکنان ما مستقیم به ازبکستان رفتند. بازی سختی داریم هم باید دوندگی بیشتری کنیم هم تمرکز بیشتر داشته باشیم.

وی در مورد لیگ برتر فوتبال و کیفیت بازی‌ها گفت: شرایط لیگ خاص است و مهمترین دغدغه زمین هاست که روی کیفیت تیم‌ها تاثیر گذاشته است. ما چند بازیکن جوان از همین لیگ دیدیدم و دعوت کردیم. باشگاهی یک بحث است و تیم ملی هم بحث دیگر است تا بازیکن مهارت‌های خود را نشان دهند. در بازی‌های تدارکاتی خرداد 1404 به بعد باید از این جوان‌ها استفاده کنیم.

قلعه نویی در مورداینکه بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا نمی‌کند گفت: غیبت در ورزشگاه‌ها برای تماشای لیگ؟ قرار نیست همه چیز منوط به حضور من در ورزشگاه‌ها باشد. شبکه ورزش بازپخش می‌کند و من هر روز بازی‌ها را می‌بینم.

وی افزود: بدست آوردن این رنکینگ برای تیم ملی کار سختی بوده است. برای جمع کردن بازیکنان ما 30 ساعت زمان صرف می‌کنیم، چون دغدغه پرواز‌ها را داریم.

قلعه نویی همچنین در مورد میزبانی ایران در دیدار‌های بین المللی گفت: همه دنیا ایران را به میزبانی می‌شناسند، همین رونالدو وقتی آمد ایران از مهمان پذیرایی ما تشکر کرد. هم کشور امنی هستیم و هم آب و هوایی بی نظیر هستیم.