دوشنبه 9 مهر 1403

امینی: مشکل مالی داریم، مسئولان استان گیلان مساعدت کنند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
امینی: مشکل مالی داریم، مسئولان استان گیلان مساعدت کنند

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه ملوان از مسئولان استان گیلان خواست در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

- اخبار ورزشی -

ناخدا غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت مالی ملوان و جذب حامی مالی برای قوی سپید، اظهار داشت: بنده حقیر به شدت دنبال این موضوع هستم و به کمک مسئولان استانی در تلاشیم مشکل حل شود. با توجه به نتایجی که تیم گرفته و زحماتی که کادر فنی داشته، جذب اسپانسر برای ما آسان‌تر شده است.

غندی‌پور: دلیل نتایج خوب ملوان شجاعت زارع است

«احمد دنیا مالی وزیر ورزش اهل انزلی است و پیش از رسیدن به وزارت، رئیس هیئت مدیره ملوان بوده. آیا حضور ایشان در بالاترین بخش ورزش ایران نمی‌تواند به ملوان کمک کند؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: ایشان خیلی محترم است و مطمئناً در ملوان تأثیرگذار بوده است، اما در حال حاضر مسئولان استان گیلان باید مساعدت کنند.

مدیرعامل باشگاه ملوان راجع به اینکه آیا ظرف یک یا دو هفته دیگر مشکل حامی مالی ملوان حل خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم هر چه زودتر مشکل برطرف شود.

وی درباره آخرین وضعیت احداث زمین چمن مصنوعی مسقف باشگاه ملوان در زمین تمرینی حسن رود ویژه فصول سرد سال، خاطر نشان کرد: این موضوع فعلاً در حد طرح است و جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان دنبال اجرای آن است.