شنبه 14 مهر 1403

انتخاب ستاره رئال: کاش مدافع بارسا برای ما بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتخاب ستاره رئال: کاش مدافع بارسا برای ما بود

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید اگر می‌توانست یک بازیکن را از بارسلونا به این تیم بیاورد انتخابش رونالد آرائوخو بود.

به گزارش "ورزش سه"، والورده به یکی از بازیکنان کلیدی و موثر خط میانی رئال مادرید تبدیل شده و عملکرد خوبش در این تیم تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. رابطه خوب این بازیکن با آرائوخو به واسطه هم تیمی بودنش با این بازیکن در ترکیب تیم ملی اروگوئه بسیار معروف است و حضور این دو نفر در دو تیمی که رقیب و دشمن قدیمی یکدیگر در فوتبال اسپانیا به حساب می‌آیند هم خدشه‌ای به این دوستی وارد نکرده است. این ستاره رئال مادرید در آستانه دیدار حساس روز شنبه برابر بارسلونا اظهارنظر جالبی را درباره این هموطنش مطرح کرده که واکنش‌های بسیاری را هم در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

والورده در پاسخ به این سوال که اگر می‌توانست یکی از بازیکنان بارسلونا را به رئال بیاورد چه کسی را انتخاب می‌کرد گفت:«فکر می‌کنم افراد بسیاری هستند که بدانند انتخاب من کدام بازیکن است (می‌خندد). قطعا رونالد آرائوخو را انتخاب خواهم کرد. از نظر من، او یکی از بهترین مدافعان دنیاست، نه این که فقط یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا باشد. فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های دنیا است. من در اروگوئه از فوتبال او لذت می‌برم. علاوه بر این که بازیکن بسیار خوبی است، انسان خوبی هم هست. با این که ما رقیب بزرگی در چنین سطحی هستیم اما من همیشه بهترین آرزوها را برای او دارم.»

انتخاب ستاره رئال: کاش مدافع بارسا برای ما بود 2