شنبه 31 شهریور 1403

انتخاب عجیب: بهترین خط میانی دنیا برای این تیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتخاب عجیب: بهترین خط میانی دنیا برای این تیم!

فابیو کاپلو، مربی سرشناس ایتالیایی، معتقد است که اینتر یکی از بهترین خطوط میانی در دنیا را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این فصل تحت هدایت سیمونه اینزاگی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و در حال حاضر در صدر جدول رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار دارد. درخشش هاکان چالهان اوغلو، هنریک میخیتاریان و نیکولو بارلا و همچنین داویده فراتزی در میانه میدان این تیم از دلایل عملکرد خوب و تحسین برانگیز شاگردان اینزاگی بوده و کاپلو هم در بخشی از مطلبی که برای گاتزتا دلو اسپورت نوشته به این موضوع اشاره کرده است. این مربی ایتالیایی در این باره نوشته است: «نقطه قوت اینتر خط میانی این تیم است، جایی که آنها ترکیب درستی از کیفی، آگاهی و دید خوب به بازی دارند. چالهان اوغلو بازی‌ساز بسیار خوبی است و بارلا و میخیتاریان هم کیفیت بالا و هوش تاکتیکی بسیار زیادی دارند.

همه به خوبی می‌دانند که چطور باید گل بزنند یا پاس گل ارسال کنند، همه می‌دانند که چطور باید در هر دو فاز حمله و دفاع به تیم کمک کنند. از نظر پویایی و کیفیت، اینتر در میانه میدان بسیار عالی است و بازی کردن با پنج مدافع هم بیش از پیش به آنها کمک کرده است.»

کاپلو همچنین با اشاره به درخشش هافبک‌های رئال مادرید درباره تیم سابقش اظهار داشت: «آنها هم با حضور زوج فدریکو والورده و تونی کروس عالی هستند. والورده پویایی خاصی دارد و وقتی از کناره‌ها بازی می‌کند بسیار خطرناک است. کروس هم هماهنگ‌کننده این تیم است و عملکردش در رئال هنوز ضروری است. آنها از حضور شوامنی و کاماوینگا و مودریچ هم بهره می‌برند. نیازی به صحبت از جود بلینگام هم نیست.»

انتخاب عجیب: بهترین خط میانی دنیا برای این تیم! 2