دوشنبه 7 آبان 1403

انتخاب عجیب ویرژیل فن‌دایک / بازی جلوی این مهاجم از مسی و رونالدو سخت‌تر است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتخاب عجیب ویرژیل فن‌دایک / بازی جلوی این مهاجم از مسی و رونالدو سخت‌تر است!

ویرژیل فن‌دایک برای انتخاب سخت‌ترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده نه از لیونل مسی اسم برد، نه از کریستیانو رونالدو و نه حتی ارلینگ هالند.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک مدافع هلندی لیورپول در دوران فوتبالی‌اش مقابل چندین نفر از بهترین مهاجمان و فوتبالیست‌های دنیا بازی کرده است.

فن‌دایک بارها مقابل ستاره‌های بزرگی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفته و در مهار آنها موفق بوده است. از این گذشته فن‌دایک مدتی است در لیگ برتر بارها در دیدارهای لیورپول و منچسترسیتی مقابل ارلینگ هالند بازی کرده است.

اما فن‌دایک امروز همه را شگفت‌زده کرد و وقتی از او خواسته شد سخت‌ترین بازیکنی که تا حالا مقابلش بازی کرده را انتخاب کند نه از مسی و رونالدو نه از ارلینگ هالند بلکه از اولیویه ژیروی فرانسوی نام برد که در حال حاضر برای میلان به میدان می‌رود.

مدافع هلندی در لیگ برتر مقابل ژیرو بازی کرده است. زمانی که این مهاجم فرانسوی با پیراهن آرسنال و چلسی به میدان می‌رفت. از این گذشته فن‌دایک سابقه بازی کردن مقابل ژیرو در دیدارهای تیم ملی هلند و فرانسه را دارد.

فن‌دایک که با فرانس فوتبال صحبت می‌کرد گفت: "سخت‌ترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده‌ام اولیویه ژیرو بوده. هر دفعه فکر می‌کنید مهارش کرده‌اید و توسط شما مارک شده او هر طور شده راهی پیدا می‌کند که از شما بگذرد و گل بزند. من هیچوقت چنین مهاجمی ندیده‌ام. ژیرو هر طور شده با پا یا با سر یا با زانو گل می‌زند. او خیلی به تیم‌های من گل زده. الان که یادش افتادم هم ناراحت شدم (خنده)".

انتخاب عجیب ویرژیل فن‌دایک / بازی جلوی این مهاجم از مسی و رونالدو سخت‌تر است! 2