پنج‌شنبه 4 تیر 1405

انتظار مازندرانی‌ها از دولت رئیسی / سطح ضریب بودجه مازندران باید افزایش یابد + فیلم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
انتظار مازندرانی‌ها از دولت رئیسی / سطح ضریب بودجه مازندران باید افزایش یابد + فیلم

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی ما از دولت آقای رئیسی این است که مازندران سهمی در کابینه دولت داشته باشد، گفت: نیروهای انسانی زیادی در استان هستند که در سطح ملی اثرگذار و نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران با حضور در دفتر بلاغ به سوالات متعدد در بخش های مختلف و چالش های روز استان پاسخ دادند. قسمت سوم این گفت و گو به موضوعاتی درباره افزایش بودجه مازندران از اعتبارات ملی و چگونگی تلاش نمایندگان و بخش بعدی نوع مطالبه گری نمایندگان مجلس از دولت جدید پرداخته شد. وی درباره محروم ماندن استان مازندران از اعتبارات ملی باوجود ارائه خدمات ملی در طول سال به مردم سراسر کشور، گفت: مطالبه جدی مردم مازندران، افزایش ضریب برخورداری از بودجه ملی است این در حالی است که امروز کمتر از پنج درصد از ضریب بودجه کشور برخوردار هستیم. شریعتی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی ما از دولت آقای رئیسی این است که مازندران سهمی در کابینه دولت داشته باشد، گفت: نیروهای انسانی زیادی در استان هستند که در سطح ملی اثرگذار و نقش‌آفرینی می‌کنند. جزئیات کامل این گفت و گو را در این فیلم ببینید

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. انتظار مازندرانی‌ها از دولت رئیسی دانلود
انتظار مازندرانی‌ها از دولت رئیسی / سطح ضریب بودجه مازندران باید افزایش یابد + فیلم 2