پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

انتقاد از موسیالا مسخره است، حتی از طرف هامان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد از موسیالا مسخره است، حتی از طرف هامان!

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ آلمان، به اظهارات دیتمار هامان علیه جمال موسیالا پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، هامان در هفته‌ای که گذشت، به شکل عجیبی از جمال موسیالا انتقاد کرد. او گفت: «اگر موسیالا 10 بار توپ بگیرد، 9 بار سرش را پایین می‌اندازد و شروع به دریبل زدن می‌کند.» و او را در مقابل فلورین ویرتز قرار داد که هم‌تیمی‌های خود را در کانون توجه قرار می‌دهد و آنها را بهتر می‌کند. هامان افزود: «اگر بتوانم برای بایرن تصمیم بگیرم و ویرتز و موسیالا را جابه‌جا کنم، فردا این کار را انجام می‌دهم.»

روز جمعه کریستوف فرویند در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخ انتقادات هامان را داد و گفت: «چرا افرادی با چنین نظراتی از جمال انتقاد می‌کنند؟ من واقعاً این موضوع را مسخره می‌دانم.»

فرویند افزود: «ما بسیار خوشحالیم که بازیکنی مانند او در تیم داریم. جمال بازیکنی است که هواداران برای دیدنش به استادیوم می‌آیند. او می‌تواند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد و بازیکنی در خدمت تیم و درجه یک است. او می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد. بایرن و تیم ملی آلمان باید خوش‌شانس باشند که او را در ترکیب خود دارند. او آینده تیم ملی است و امیدواریم که برای بایرن نیز چنین باشد.»

در مقابل، وینسنت کمپانی، مربی بایرن نیز از جمال موسیالا تمجید کرد و گفت: «او باید به همین روش ادامه دهد و هیچ چیز را تغییر ندهد. ما از داشتن او بسیار خوشحالیم.»