جمعه 30 شهریور 1403

انتقاد از کومان: جرات حمله به آلمان را نداری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد از کومان: جرات حمله به آلمان را نداری!

رافائل فان در فارت به شدت از تصمیم رونالد کومان برای بازی ندادن به یوشوا زیرکزی برابر آلمان عصبانی است.

به گزارش "ورزش سه"، زیرکزی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با قراردادی به ارزش 42 میلیون یورو از بلونیا جدا شده به منچستریونایتد پیوست موفق شد در جریان پیروزی 2-5 تیم ملی هلند برابر تیم ملی بوسنی در لیگ ملت‌های اروپا برای اولین بار با پیراهن تیم ملی کشورش گلزنی کند.

با وجود عملکرد خوبی که این بازیکن جوان در این بازی داشت، کومان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که او در دیدار برابر تیم ملی آلمان که سه‌شنبه شب برگزار خواهد شد جایی ندارد و برایان بروبی قرار است به جای او در ترکیب اصلی در این بازی به میدان برود و این تصمیم به مذاق فان در فارت خوش نیامده است.

این ستاره سابق تیم ملی هلند در گفتگو با NOS در این باره اظهار داشت:«کومان قرار است با گرفتن چنین تصمیمی دقیقا چه چیزی به دست بیاورد؟ تصور کنید... بروبی برابر تیمی بزرگ مانند تیم ملی آلمان عملکرد خوبی داشته باشد یا شاید هم خوب کار نکند... اما دلیل این کار چیست؟

من فقط همین سوال را دارم که چرا او می‌خواهد چنین تغییری ایجاد کند؟ کومان پیش از این هم گفته بود که قصد دارد این کار را انجام دهد و چنین تصمیمی را در ذهن داشت اما این باعث تاسف و شرمساری است که ما با هر دو مهاجم خوبی که داریم برابر آلمان حاضر نشویم و برای گلزنی به این تیم حمله نکنیم.»

انتقاد از کومان: جرات حمله به آلمان را نداری! 2