دوشنبه 28 خرداد 1403

انتقاد اسطوره از میلانی‌ها: این دیگر چه مربی‌ای است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد اسطوره از میلانی‌ها: این دیگر چه مربی‌ای است!

آریگو ساکی، مربی مطرح ایتالیایی، نسبت به انتخاب پائولو فونسکا به عنوان گزینه جانشینی استفانو پیولی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آریگو ساکی، اسطوره میلان، به انتخاب پائولو فونسکا به عنوان مربی جدید این باشگاه انتقاد دارد.

میلان پس از پنج سال به همکاری با استفانو پیولی پایان داد و نام مربیان زیادی از جمله خولن لوپتگی، سرجیو کونسیسائو و مارسلو گایاردو به عنوان مربی جدید آن‌ها مطرح شد.

با این حال، اغلب رسانه‌های ایتالیایی به فونسکا به عنوان مربی جدید میلان اشاره می‌کنند و گفته می‌شود که او پس از پایان قراردادش با لیل در 30 ژوئن به میلان ملحق می‌شود.

ساکی به گاتزتا دلو اسپورت گفت:"صادقانه انتظار داشتم نام بزرگتری به عنوان مربی میلان انتخاب شود. یا حداقل، با توجه به اینکه ایتالیایی هستم، امیدوار بودم که مدیران یک مربی ایتالیایی انتخاب کنند

میلان به یک استراتژیست نیاز دارد، به یک مربی که بتواند سبک بازی را در تیم پیاده کند و از این طریق از بازیکنانی که در اختیار دارد نهایت استفاده را ببرد. چندین مربی ایتالیایی خوب هستند که برای روسونری مناسب هستند. من به روبرتو دی‌زربی، مائوریتزیو ساری، جان پیه‌رو گاسپرینی، وینچنزو ایتالیانو و تیاگو موتا فکر می‌کنم.

آن‌ها سری A را می شناسند، پویایی فوتبال ما را می‌شناسند، ایده هایی دارند و آن را ثابت کرده‌اند. فونسکا کسی است که ما هنوز باید واقعاً آن را کشف کنیم.

نتایج فونسکا در تیم‌های سابقش استثنایی نبودند. با این حال، ما نباید عجله کنیم یا تعصب الکی داشته باشیم. من اولین کسی خواهم بود که اگر او ثابت کند که می‌توانند یک تیم شجاع، مدرن و اروپایی داشته باشند، فونسکا را تشویق می‌کنم. امیدوارم او بتواند یک استراتژیست باشد و نه فقط یک مربی که تاکتیک‌ها را مرور می‌کند.

انتقاد اسطوره از میلانی‌ها: این دیگر چه مربی‌ای است! 2