چهارشنبه 4 مهر 1403

انتقاد رادیکال‌ها از انتصابات دولتی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
انتقاد رادیکال‌ها از انتصابات دولتی

پس از پیروزی پزشکیان در انتخابات حلقه رسانه‌ای اصلاح‌طلبان در تلاش بود تا رئیس‌جمهور را به صورت کامل دوره کرده و بلندگوی او باشند!

به گزارش مشرق، یک روزنامه نسبت به انتصاب جابری انصاری به عنوان مدیرعامل خبرگزاری ایرنا انتقاد کرده و نوشت: انتقاد به انتصاب جناب جابری‌انصاری به‌هیچ‌وجه متوجه شخص ایشان نیست. ایشان شخصیتی وزین، بادانش و توانمند در حوزه مسائل دیپلماسی و درعین‌حال، معتدل است.

در دامه این یادداشت آمده است که آیا هر کس که شخصیتی معتدل و در حوزه‌ای تخصص و اعتبار داشت، می‌تواند در حوزه‌ای دیگر نیز مؤثر و موفق باشد؟

این روزنامه تاکید کرد، آیا توانمندی مدیرعامل جدید ایرنا در تحلیل مسائل منطقه، دلیل مناسبی برای برگزیدن وی در مقام مدیریت مهمترین رسانه دولت و خبرگزاری رسمی کشور است؟ آیا امکان انتصابی معکوس وجود داشت و مثلاً می‌شد یک روزنامه‌نگار را به مناسبت توفیق و توانمندی در کار رسانه و اعتدال و وزانت در شخصیت، بر کرسی وزارت امورخارجه نشاند؟

پس از پیروزی پزشکیان در انتخابات حلقه رسانه‌ای اصلاح‌طلبان در تلاش بود تا رئیس‌جمهور را به صورت کامل دوره کرده و بلندگوی او باشند، برخی انتصابات در بخش رسانه‌ای دولت باعث دلخوری این گروه رادیکال شده است.