یک‌شنبه 1 مهر 1403

انتقالی که می‌توانست به قیمت جان ستاره یووه تمام شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقالی که می‌توانست به قیمت جان ستاره یووه تمام شود!

کارلوس توز، ستاره سابق یوونتوس، به شوخی در مصاحبه‌ای گفت که همسرش می‌خواسته او را هنگام ترک این باشگاه در سال 2015 بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس توز در مصاحبه‌ای جدید با شبکه EAFC24، از خاص بودن آن بخشی از دوران فعالیت خود که در یوونتوس سپری شده است، صحبت کرده است.

بازیکن 39 ساله اخیراً هدایت تیم ایندیپندنته آرژانتین را برعهده گرفته است که دومین تجربه او به عنوان مربی خواهد بود. او مدت کوتاهی هدایت روساریو سنترال را در سال 2022 بر عهده گرفت.

علی‌رغم تجربه دوران طولانی حرفه‌ای در سراسر جهان، توز با علاقه خاصی به دوران حضورش در یووه نگاه می‌کند.

مهاجم سابق بیانکونری در مصاحبه اخیر خود گفت: «ورود به یوونتوس مانند یک نفس تازه بود. از ابتدا همه چیز باور نکردنی بود. رسیدن به یک باشگاه بزرگ و پوشیدن پیراهن دل پیرو واقعاً چیز خاصی است. اوقات بسیار خوبی برای من بود و زمانی که تصمیم گرفتم به آرژانتین برگردم، ونسا، همسرم، می‌خواست مرا بکشد. همه چیز در ایتالیا بسیار آسان بود. ایتالیایی‌ها مثل ما آرژانتینی‌ها هستند، بخشی از قلب من برای همیشه آنجا خواهد ماند.»

دو فصل حضور توز در ایتالیا پربار بود. او که در سال 2013 از منچسترسیتی به یووه پیوست، 39 گل در سری آ در 66 بازی به ثمر رساند و 8 گل دیگر را نیز در لیگ قهرمانان اروپا به تعداد گل‌های خود اضافه کرد.

توز در ادامه اظهار کرد که امیدوار است هواداران یوونتوس همیشه او را به خاطر علاقه و تعهدی که در زمان حضورش در ورزشگاه آلیانز نشان می‌داد، به یاد داشته باشند:

«در هر بازی، هر بار که پیراهن یوونتوس را می‌پوشیدم، همیشه بخشی از قلبم را در زمین قرار می‌دادم. فکر می‌کنم این چیزی است که هواداران هم همیشه تا زمانی که آنجا را ترک کنم، در من می‌دیدند. من آخرین بازی را در لیگ قهرمانان انجام دادم و روز بعد به آرژانتین رفتم.»

انتقالی که می‌توانست به قیمت جان ستاره یووه تمام شود! 2