دوشنبه 2 مهر 1403

انتقال ژوزه به پی‌اس‌جی منتفی است / مورینیو پاریس و لیگ یک را دوست ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقال ژوزه به پی‌اس‌جی منتفی است / مورینیو پاریس و لیگ یک را دوست ندارد

یک رسانه فرانسوی می‌گوید نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است چرا که آقای خاص تمایلی به هدایت این باشگاه و حضور در فوتبال فرانسه ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخراج کریستوف گالتیه از پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری قطعی به نظر می‌رسد بحث جانشینی او در فرانسه داغ است و در روزهای گذشته نام ژوزه مورینیو به عنوان یکی از نامزدهای اصلی باشگاه پاریسی مطرح شده است.

اما نشریه اکیپ در گزارشی می‌گوید حضور مورینیو روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است چرا که این مربی پرتغالی علاقه‌ای به حضور در فوتبال فرانسه نداشته و ظاهرا به پروژه باشگاه پی‌اس‌جی هم علاقه نشان نداده است.

در این گزارش اشاره شده که مدیران پاری سن ژرمن هم از موضع مورینیو مطلعند و این احتمال وجود دارد که در تماسی که بین دو طرف برقرار شده مورینیو از عدم تمایل خود برای حضور در پاریس صحبت کرده باشد.

اکیپ می‌گوید مشخص نیست علت بی‌تمایلی مورینیو به نیمکت پی‌اس‌جی علاقه او به لیگهای بزرگتر اروپایی مثل سری آ یا لیگ برتر است یا اینکه او بعد از مذاکره با مدیران باشگاه فرانسوی از پروژه پی‌اس‌جی رضایت نداشته است. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد که مورینیو پیشنهاد مالی فرانسوی‌ها را کافی ندانسته و این استراتژی را برای دریافت یک پیشنهاد نجومی در پیش گرفته است.

این صحبتها در حالی مطرح می‌شود که مورینیو در آخرین واکنش رسانه‌ای به این شایعات گفت قصد ترک تیم فعلی‌اش رم را ندارد و ترجیح می‌دهد فصل آینده را هم در این تیم سپری کند.

انتقال ژوزه به پی‌اس‌جی منتفی است / مورینیو پاریس و لیگ یک را دوست ندارد 2