چهارشنبه 4 مهر 1403

اندریک قرار بود امشب فیکس باشد / مصدومیت در تمرین رئال: استراحت امباپه لغو شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اندریک قرار بود امشب فیکس باشد / مصدومیت در تمرین رئال: استراحت امباپه لغو شد

کارلو آنچلوتی امروز در دیدار مقابل آلاوس قرار بود به امباپه استراحت بدهد ولی مصدومیت اندریک در تمرین برنامه‌های او را به هم ریخت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعتی دیگر در هفته هفتم لالیگا به مصاف آلاوس می‌رود. با اعلام ترکیب اصلی رئال مشخص شد که آنچلوتی عملا با همان ترکیب بازی شنبه مقابل اسپانیول به زمین می‌رود.

این در حالی است که تا امروز صبح آنچلوتی قصد داشت به چند بازیکن مهم خود به خصوص کیلیان امباپه استراحت بدهد. با توجه به اینکه رئال باید یکشنبه آینده در یک بازی مهم در دربی مادرید به مصاف اتلتیکو برود آنچلوتی تصمیم داشت از سیاست چرخشی استفاده بکند.

بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی تصمیم آنچلوتی استفاده از رودریگو، اندریک و وینیسیوس در خط حمله بود اما امروز صبح در تمرین رئال ضربه‌ای به پای اندریک وارد شد و تیم پزشکی به کادر فنی اعلام کرد استفاده از این بازیکن برزیلی در بازی امشب ریسک بزرگی خواهد بود.

اندریک در بازی مقابل اسپانیول هم در ترکیب فیکس حضور نداشت. رئال در آن بازی با امباپه در نوک حمله راهی میدان شد و بلینگام، رودریگو و گولر پشت سر او حضور داشتند. اندریک تنها در دقیقه 84 وارد زمین شد.

اندریک قرار بود امشب فیکس باشد / مصدومیت در تمرین رئال: استراحت امباپه لغو شد 2
اندریک قرار بود امشب فیکس باشد / مصدومیت در تمرین رئال: استراحت امباپه لغو شد 3