جمعه 30 شهریور 1403

اندریک: می‌خواهم تا آخر عمرم در رئال بمانم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اندریک: می‌خواهم تا آخر عمرم در رئال بمانم

اندریک از حضورش در رئال مادرید بسیار خوشحال است و قصد جدایی از این باشگاه را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب اندریک در پالمیراس باعث شده بود که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود اما این رئال مادرید بود که زودتر از همه اقدام کرد و توانست این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش را برای امضای قرارداد متقاعد کند و حالا او پیراهن رئال را به تن دارد برای این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود.

این ستاره جوان برزیلی فرصت زیادی برای حضور در ترکیب رئال مادرید پیدا نکرده اما در همان دقایق محدودی که در زمین حاضر بودم توانسته است توانایی‌هایش را به خوبی به نمایش بگذارد و گل‌هایی را برای این تیم به ثمر برساند تا نشان دهد که شایستگی پوشیدن این پیراهن را داشته است.

این بازیکن در جریان بازی این هفته رئال مادرید برابر اشتوتگارت که در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد در دقیقه 80 به میدان آمد و موفق شد در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده گل سوم تیمش را به ثمر برساند. او با این گل رکورد رائول گونزالس را شکست و به جوان‌ترین گلزن تاریخ رئال در لیگ قهرمانان تبدیل شد.

اندریک در گفتگو با خبرنگاران درباره رکوردی که از آن خود کرد گفت:«چه احساسی نسبت به تبدیل شدن به جوان‌ترین گلزن تاریخ رئال مادرید دارم؟ برایم مهم نیست. چیزی که برای من مهم است کمک کردن به رئال مادرید است چون این کاری است که می‌خواهم تمام عمرم در این تیم انجام دهم.»

اندریک: می‌خواهم تا آخر عمرم در رئال بمانم 2