چهارشنبه 4 مهر 1403

انریکه بارسا را تخریب کرد: مثل ایبار بازی می‌کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انریکه بارسا را تخریب کرد: مثل ایبار بازی می‌کنند!

در مستند باشگاه پاری سن ژرمن از فصل گذشته، صحبت‌های لوئیس انریکه، سرمربی این تیم، در مورد بازی مقابل بارسلونا منتشر شده که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در این مستند که به تازگی منتشر شده، عملکرد فصل گذشته پاری سن ژرمن مرور می‌شود. پیش از رویارویی با بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، لوئیس انریکه به بازیکنان پاری سن ژرمن می‌گوید که «بارسا تیم قدرتمندی نیست و دفاع خوبی ندارد. آنها کیفیت دفاعی ندارند.»

او قبل از بازی خطاب به بازیکنان می‌گوید:«خوب گوش کنید، بارسا تیم قدرتمندی نیست. آنها کیفیت دفاعی ندارند. شما نمی‌دانید که آنها چقدر در دفاع ضعیف هستند. آنها فقط روی توپ‌های بلند بازی می‌کنند، تراشتگن رکورد ارسال توپ‌های بلند را شکسته است. آنها مانند ایبار بازی می‌کنند!»

لوئیس انریکه در مستند خود نیز بیان کرد که بازی مقابل بارسلونا برای او، همسرش و فرزندانش «وحشتناک» بوده و ابراز امیدواری کرد که در این فصل مقابل آنها بازی نکنند.

در فصل گذشته، پاری سن ژرمن با پیروزی 6-4 در مجموع مقابل بارسلونا به نیمه‌نهایی راه یافت، جایی که آنها مقابل بروسیا دورتموند شکست خوردند. در بازی برگشت، بارسلونا در نیمه اول کارت قرمز دریافت کرد که کار تیم پاریسی را آسان‌تر کرد.

انریکه بارسا را تخریب کرد: مثل ایبار بازی می‌کنند! 2