دوشنبه 28 خرداد 1403

انریکه: جایگزینی برای امباپه وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
انریکه: جایگزینی برای امباپه وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی فرانسه تأکید کرد که نمی‌توان به راحتی جای خالی امباپه را پُر کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل لیون در فینال جام حذفی فرانسه و فتح این جام، گفت: راستش را بخواهید من هیجان‌زده هستم. نحوه بازی‌مان در این فینال و سرعتی که از همان ابتدای بازی داشتیم را دوست داشتم. فکر می‌کنم عملکرد بسیار کاملی از خود ارائه دادیم و خیلی خوشحالم که می‌توانیم عنوان دیگری را به هواداران‌مان تقدبم کنیم.. تیم این فصل بسیار خوب و مستحکم بود. من فکر می کنم ما تازه در ابتدای راه هستیم. ما می‌خواهیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم و این برای همه بسیار مهم است و فکر می‌کنم سال آینده حتی قوی تر خواهیم بود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن که پس از سوت پایان این بازی ستاره فرانسوی‌اش را برای چند دقیقه در آغوش گرفت، اظهار داشت: من این فصل این شانس را داشتم که مربی کیلیان باشم. این فصل سختی برای او بود. پس از هفت سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن و کسب موفقیت‌های زیاد، گفتن خداحافظی برای امباپه سخت است. او همیشه برای کمک به PSG آماده بود. امشب هم عالی بود. اگرچه کیلیان موفق به گلزنی نشد اما او در تمامی صحنه‌ها حضوری مؤثر داشت.

امباپه: فصل بعد دوران حرفه‌ای‌ام شگفت‌انگیز خواهد بود

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امباپه بازیکنی متفاوت است. جایگزینی برای او وجود ندارد. فقط یک تیم با جاه‌طلبی و شاید با جذب چهار، پنج بازیکن جدید بتوان جای خالی او را پُر کرد. ما سعی می‌کنیم بدون امباپه به صورت تیمی بازی کنیم. این چالشی برای بازیکنان جدیدی خواهد بود که به جمع ما اضافه خواهند شد. ما می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم و فاتح لیگ قهرمانان شویم. نمی‌دانم چه زمانی این جام را به دست خواهیم آورد، اما موفق به انجام این کار خواهیم شد.

امباپه 25 ساله در هفت فصل اخیر در 307 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن 256 گل، 108 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. او در این مدت به پاریسی‌ها برای کسب 15 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لوشامپیونه و چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرد و یک بار هم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کردند.

امباپه که شب گذشته آخرین بازی‌اش را برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داد، گفته می‌شود در آستانه پیوستن به رئال مادرید است.

انریکه: جایگزینی برای امباپه وجود ندارد 2