یک‌شنبه 1 مهر 1403

انریکه جدایی ستاره پی‌اس‌جی را تکذیب نکرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انریکه جدایی ستاره پی‌اس‌جی را تکذیب نکرد!

لوئیز انریکه می‌گوید ممکن است پاری سن ژرمن مجبور شود مارکینیوش را به فروش برساند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از فصول گذشته به جذب مارکینیوش، ستاره برزیلی خط دفاع پاری سن ژرمن علاقه داشته است اما سماجت معروف باشگاه فرانسوی در حفظ ستاره‌هایش باعث شده که تلاش‌های مونیخی‌ها برای جذب او، به سرانجام نرسد.

در فصلی که اشتباهات دایو اوپامکانو و خط دفاع متزلزل بایرن مونیخ از نکات برجسته این باشگاه بوده است، آنها دوباره علاقه‌شان به به خدمت گرفتن مارکینیوش را ابراز کرده‌اند.

رونالد آرائوخو و مارکینیوش، دو تن گزینه‌های مدیران بایرن مونیخ برای تقویت خط دفاع تیم‌شان است. جذب آنها بستگی به نظر سرمربی بعدی هم دارد اما در حال حاضر انتظار می‌رود که باشگاه آلمانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب یکی از آنها اقدام کند.

از لوییز انریکه در مصاحبه پیش از بازی امروز تیمش برابر رن، در مورد علاقه باواریایی‌ها به جذب مارکینیوش پرسیده شد و او پاسخ جالبی داد. سرمربی اسپانیایی پی‌اس‌جی گفت:«من در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم. تاریخ نشان می‌دهد که بازیکنان کمی از پاری سن ژرمن جدا می‌شوند. آنهایی که می‌روند یا قراردادشان تمام شده است یا باشگاه می‌خواهد آنها را بفروشد. فکر می‌کنم در مورد مارکینیوش اینطور نیست. قوانین مالی جدید باشگاه‌ها را مجبور می‌کند همیشه بفروشند و بعد بازیکنان جدید بخرند. برای من مارکینیوش یک بازیکن عالی است، همیشه عملکرد خوبی دارد و یک بازیکن بسیار مهم برای ماست.»

با اینکه انریکه جدایی ستاره برزیلی خط دفاع تیمش را تایید نکرد اما اینکه او در پاسخ به این سوال فروش او را توسط باشگاه تکذیب نکرده است باعث شده که بسیاری جدایی مارکینیوش از پاری سن ژرمن در تابستان آینده را در نظر بگیرند.

انریکه جدایی ستاره پی‌اس‌جی را تکذیب نکرد! 2