سه‌شنبه 3 مهر 1403

انریکه هنوز ناراحت است: حیف شد امباپه به رئال رفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انریکه هنوز ناراحت است: حیف شد امباپه به رئال رفت!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، همچنان از پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه پس از پایان فصل گذشته، از پاری سن ژرمن به رئال مادرید پیوست، انتقالی که پس از سال‌ها شایعات، علاقه‌مندی‌ها و مذاکرات پیچیده پشت پرده صورت گرفت.

در پایان دوران حضورش در پاریس، رابطه امباپه با مدیریت باشگاه پاریسی به دلیل امتناع او از ادامه همکاری، تیره شد. همچنین رابطه او با لوئیس انریکه نیز دچار تنش‌های متعددی شد.

لوئیس انریکه در مصاحبه جدیدی با کانال موویستار اسپانیا که قسمتی از آن منتشر شده، درباره رفتن امباپه گفت:«کیلیان فردی فوق‌العاده است، هم از نظر ورزشی و هم در سطح شخصی. من واقعاً او را دوست داشتم و بسیار خوشحالم که برای مدتی در پاریس سرمریی او بوده‌ام.»

انریکه در ادامه جمله‌ای را گفت که نشان می‌دهد همچنان بابت نبود امباپه در تیمش حسرت می‌خورد. او گفت:«چه حیف که او به رئال مادرید پیوست.» شایان ذکر است که انریکه در گذشته بین سال‌های 1991 تا 1996 بازیکن رئال مادرید بوده اما سپس در دوره، یک بار به عنوان بازیکن و یک بار به عنوان سرمربی به بارسلونا رفته و یکی از اسطوره‌های این باشگاه است. در آخرین فصل خود با پاری سن ژرمن، امباپه تحت هدایت انریکه در 48 بازی 44 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد.

انریکه هنوز ناراحت است: حیف شد امباپه به رئال رفت! 2