چهارشنبه 11 مهر 1403

انریکه کوتاه آمد، عثمان این هفته بازی می‌کند / پایان تنش در پاریس با عذرخواهی عثمان دمبله

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انریکه کوتاه آمد، عثمان این هفته بازی می‌کند / پایان تنش در پاریس با عذرخواهی عثمان دمبله

عثمان دمبله بعد از تنش با لوئیس انریکه امروز از او عذرخواهی کرد و به تمرین پاری سن ژرمن اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، کنار رفتن عثمان دمبله از فهرست پاری سن ژرمن برای دیدار سخت و حساس با آرسنال در لیگ قهرمانان، هواداران پی‌اس‌جی را شگفت‌زده کرده بود.

رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که بین لوئیس انریکه و دمبله تنش و درگیری لفظی رخ داده و سرمربی او را از لیست خط زده است. انریکه در نشست خبری پیش از دیدار با آرسنال گفت دعوایی در کار نبوده ولی او طعنه‌های شدیدی به دمبله زد و او را به متعهد نبودن به باشگاه متهم کرد.

وقتی دیشب پاری سن ژرمن 2-0 به آرسنال باخت مشخص بود که دمبله باید هر چه سریعتر به تیم برگردد. روزنامه اکیپ دقایقی پیش اعلام کرد دمبله و انریکه در ساعتهای اخیر با هم دیدار کرده و با عذرخواهی دمبله، مشکل حل شده است.

در گزارش اکیپ اشاره شده که دمبله اشتباهش را پذیرفته و به مدیران باشگاه گفته بود به این نتیجه رسیده که کنار گذاشته شدن از بازی دیشب حقش بوده است. امروز او در دفتر باشگاه حضور یافت و جلسه‌ای خصوصی با انریکه داشت. اکیپ گفتگوهای این دو را مثبت ارزیابی کرد و گفت حالا دیگر هیچ تنشی در رختکن وجود ندارد و عثمان دمبله در بازی بعدی پی‌اس‌جی که یکشنبه آینده مقابل نیس برگزار می‌شود به میدان می‌رود.

انریکه کوتاه آمد، عثمان این هفته بازی می‌کند / پایان تنش در پاریس با عذرخواهی عثمان دمبله 2