جمعه 30 شهریور 1403

انهدام باند خشن زورگیر در زعفرانیه

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
انهدام باند خشن زورگیر در زعفرانیه

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان زورگیر در زعفرانیه خبر داد و گفت: سارقان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم پور؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی گشت‌زنی‌های هدفمند به جهت شناسایی و دستگیری مجرمان، ماموران گشت کلانتری 122 دربند در محدوده زعفرانیه 3 نفر مرد مشکوک را حین پرسه‌زنی مشاهده کردند که متهمان با رؤیت ماموران اقدام به فرار کردند و با هوشیاری و آمادگی ماموران پلیس سریعاً زمینگیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بازرسی از این باند سه نفره، سه قبضه سلاح سرد و کشف شد و در بازرسی خودرو آن‌ها که دارای ال‌ای دی پلیسی بود تعداد 5 عدد تلفن همراه مسروقه، یک عدد افشانه اشک‌آور، دو عدد شوکر و یک قبضه سلاح و تعدادی فشنگ آن کشف و ضبط شد و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: متهمان 22 تا 30 ساله از افراد سابقه‌دار بوده و دارای سوابق متعدد سرقت هستند. هر 3 نفر به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و عنوان کردند که دلیل حضور آن‌ها در محل زورگیری و سرقت از شهروندان بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان، به مقام قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ علی قاسم‌پور به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو که منتظر فرصت به جهت سرقت اموال ارزشمند شهروندان هستند به همین جهت همواره نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتماً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش دهند.