جمعه 30 شهریور 1403

انگیزه 11 میلیون یورویی ستاره‌های اینتر در CL!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگیزه 11 میلیون یورویی ستاره‌های اینتر در CL!

بازیکنان اینتر هر بار که در هر مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند، 2 میلیون یورو را بین خود تقسیم خواهند کرد و در صورت قهرمانی هم این مبلغ به 5 میلیون یورو افزایش می‌یابد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصلی رویایی را سپری می‌کند. در فاصله 11 هفته مانده به پایان رقابت های سری آ این تیم با 15 اختلاف امتیاز نسبت به یووه در رده دوم صدرنشین است و خیال خود را از فتح لیگ داخلی راحت کرده و می‌تواند روی لیگ قهرمانان تمرکز بیشتری داشته باشد.

به نظر می‌رسد مدیران تیم نایب قهرمان فصل گذشته تمایل زیادی برای فتح این جام در فصل جاری دارند چرا که تصمیم گرفته اند یک انگیزه اضافی برای بازیکنانشان برای موفقیت در این جام در نظر بگیرند.

به گزارش لا گاتزتا دلو اسپورت بازیکنان اینتر هر بار که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در این فصل به مرحله بعد صعود کنند، 2 میلیون یورو را به طور مساوی بین خود تقسیم خواهند کرد و پاداش جمعی این تیم برای قهرمانی در این رقابت ها هم 5 میلیون یورو خواهد بود. یعنی این تیم در صورت قهرمانی تا 11 میلیون یورو جایزه نقدی اضافی دریافت خواهد کرد.

آنها در حال حاضر باید بازی برگشت را در یک هشتم نهایی برگزار کنند در حالی که دو هفته پیش اتلتیکو مادرید را در بازی رفت در سن سیرو شکست دادند و امیدهای زیادی برای رسیدن به یک چهارم نهایی دارند.

این روزنامه همچنین فاش کرد که سیمونه اینزاگی و اعضای کادرش فنی اش هم پاداش های جداگانه ای دارند اما مبلغ دقیقی برای آن ذکر نکرد.

انگیزه 11 میلیون یورویی ستاره‌های اینتر در CL! 2