پنج‌شنبه 14 تیر 1403

اوبلاک اشک رونالدو را در آورد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اوبلاک اشک رونالدو را در آورد + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدارتیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی در آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، از ساعت 22:30 امشب دوشنبه در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی و صعود پرتغال به مرحله بعد همراه بود. در این دیدار کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال تلاش می‌کرد که بتواند اولین گل خود را در یورو 2024 به ثمر برساند، اما در 90...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدارتیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی در آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، از ساعت 22:30 امشب دوشنبه در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی و صعود پرتغال به مرحله بعد همراه بود.

در این دیدار کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال تلاش می‌کرد که بتواند اولین گل خود را در یورو 2024 به ثمر برساند، اما در 90 دقیقه قانونی موفق به این کار نشد و بازی با نتیجه صفر - صفر مساوی به وقت‌های اضافه رفت.

در نیمه اول وقت‌های اضافه پنالتی به سود تیم ملی پرتغال اعلام شد و کاپیتان این تیم یعنی کریستیانو رونالدو علی رغم ناکامی‌هایی که در ضربات ایستگاهی در طول بازی داشت، پشت توپ ایستاد تا مانند 13 پنالتی قبلی خود که تبدیل به گل شده است، این توپ را هم وارد دروازه کند و کار اسلوونی را در وقت‌های اضافه به پایان برساند.

اما این اتفاق رخ نداد و علی رغم ضربه خوبی که رونالدو زد این اوبلاک بود که تیمش را نجات داد و امید را از بازیکنان پرتغال گرفت.