جمعه 8 تیر 1403

اوضاع زاکانی بحرانی شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اوضاع زاکانی بحرانی شد!

در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در یکی از تنش‌های لفظی میان زاکانی و پزشکیان، وقتی مسعود پزشکیان احتمال کنار کشیدن زاکانی را طرح کرد زاکانی فکر نمی کرد اوضاع اش پس از مناظره بحرانی شود در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در یکی از تنش‌های لفظی میان زاکانی و پزشکیان، وقتی مسعود پزشکیان احتمال کنار کشیدن زاکانی را طرح کرد زاکانی فکر نمی کرد اوضاع اش پس از مناظره بحرانی شود او...

در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در یکی از تنش‌های لفظی میان زاکانی و پزشکیان، وقتی مسعود پزشکیان احتمال کنار کشیدن زاکانی را طرح کرد زاکانی فکر نمی کرد اوضاع اش پس از مناظره بحرانی شود

او برای دفاع از خود، تاکید کرد که «می‌مانم تا (تو) رئیس‌جمهور نشوی!» پزشکیان باز هم او را با این سوال که «یعنی تا آخر می‌مونی دیگه»، به چالش کشید و زاکانی هم برای اینکه از اتهام پوششی بودن، رهایی یابد، موکدا تاکید بر ماندن تا پایان انتخابات کرد.

بعد از آنکه پزشکیان به کنایه به زاکانی در مناظره تلویزیون گفت که تا آخر میمونی دیگه؟! این قسمت از حرف‌های او در فضای مجازی فراگیر شد.

پزشکیان خطاب به زاکانی گفت: جواب زاکانی را نمی‌دهم چون بعید می‌دانم تا آخر در رقابت بماند.

وی روبه زاکانی افزود: تا آخر میمونی دیگه؟

زاکانی هم بر ماندنش تاکید کرد؛ حالا زاکانی نه راه پیش دارد نه راه پس

اگر بنا باشد کنار برود، مورد شماتت افکار عمومی قرار خواهد گرفت؛ به عبارت دیگر زاکانی که هوادارانش او را «تانک انقلاب»! می‌خوانند، در چاله‌ای خودساخته افتاد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اوضاع زاکانی بحرانی شد! 2