شنبه 31 شهریور 1403

اولمو، کشف ناگلزمن و نابودکننده مانشافت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولمو، کشف ناگلزمن و نابودکننده مانشافت!

دنی اولمو که کشف یولیان ناگلزمان در لایپزیش بود از دلایل اصلی حذف تیم ملی آلمان در یورو 2024 شد.

به گزارش "ورزش سه"، اولمو در جریان دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپای 2024 روی نیمکت حضور داشت اما در نهایت به قهرمان این تیم در این دیدار تبدیل شد و یکی از دلایل صعود آنها به مرحله بعدی این مسابقات بود.

ستاره‌های حاضر در ترکیب تیم ملی اسپانیا به حدی قدرتمند بودند که دیگر جایی برای حضور اولمو در ترکیب اصلی وجود نداشت اما حضور روی نیمکت تنها پنج دقیقه طول کشید و سرمربی تیم ملی اسپانیا در نهایت به او دستور داد که خودش را گرم کند و در دقیقه هشت به جای پدری مصدوم وارد زمین شد.

این بازیکن در فاصله شش دقیقه پس از آغاز نیمه دوم موفق شد پاس گلی که لامین یامال به او داده بود را وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کرده باشد اما این پایان کار او نبود و موفق شد در دقیقه 119 پاس گل میکل مرینو را هم ارسال کند تا درخششی که داشت را تکمیل کرده باشد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

با توجه به مصدومیت پدری و غیبت او در ادامه مسابقات، حالا این ستاره اسپانیایی فرصت بیشتری برای به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش در ترکیب تیم ملی کشورش خواهد داشت. او نه تنها با گلش، بلکه با میزان دوندگی بالا تاثیرگذاری بسیاری در ترکیب تیم اسپانیا داشت و پس از پایان بازی گفت:«در لحظات پایانی وقتی بدنت دیگر کاری از دستش برنمی‌آید، باید با قلبت پیش بروی.»

جالب اینجا است که اولمو یکی از بازیکنانی است که در حال حاضر در بوندسلیگا توپ می‌زند و کشف یولیان ناگلزمان در زمان حضورش روی نیمکت لایپزیش در سال 2020 است. اولمو از آن زمان تا به حال 107 بازی برای این تیم انجام داده و 17 گل و 24 پاس گل را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

عملکرد درخشان او در ترکیب لایپزیش باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته باشند و گفته می‌شود که بایرن مونیخ هم یکی از مشتریان جدی او به حساب می‌آید. بند فسخ 60 میلیون یورویی در قرارداد او باعث شده است که شرایط برای مشتریانش نسبتا آسان‌تر باشد و باید دید مقصد بعدی چه تیمی خواهد بود.

اولمو، کشف ناگلزمن و نابودکننده مانشافت! 2