دوشنبه 1 تیر 1405

اوله گنار سولشر اخراج شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع

بشیکتاش پس از حذف از پلی‌آف لیگ کنفرانس یوفا اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی‌اش، را اخراج کرد.