یک‌شنبه 1 مهر 1403

اولین اوکراینی که دو بار فاتح چمپیونزلیگ شد / پاسخ لونین به شایعات: کدام ناراحتی، جام را بچسب!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین اوکراینی که دو بار فاتح چمپیونزلیگ شد / پاسخ لونین به شایعات: کدام ناراحتی، جام را بچسب!

آندری لونین به شایعات درباره ناراحتی‌اش از بازی نکردن در فینال چمپیونزلیگ پایان داد و گفت مهم تنها قهرمانی رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید و تیم ملی اوکراین، دیشب دومین جام قهرمانی چمپیونزلیگ را با رئال مادرید به دست آورد و به اولین فوتبالیست تاریخ اوکراین تبدیل شد که به چنین رکوردی می‌رسد.

اما لونین که نقش مهمی در رسیدن رئال به فینال داشت دیشب در ومبلی در زمین نبود و به جای او تیبو کورتوا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده محافظت از دروازه تیم آنچلوتی را عهده‌دار بود.

با اینکه همه شواهد حاکی از این بود که لونین پیش از فینال به آنفولانزا مبتلا شده و به همین علت در فینال حضور نداشت و حتی با کاروان رئال به لندن سفر نکرد بلکه جداگانه راهی این شهر شد اما گفته می‌شد اینها بهانه‌هایی بوده تا سپردن جای لونین به کورتوا در فینال توجیه شود.

با اینحال لونین دیشب به محض پایان بازی و قهرمانی رئال واکنشهای زیادی با جام قهرمانی داشت که نشان می‌دهد او هیچ ناراحتی‌ای ندارد و تنها از قهرمانی تیمش سرخوش و شاد است.

لونین در مصاحبه‌ای کوتاه شایعات ناراحتی‌اش را صریحا تکذیب کرد و گفت:" بهترین بازی این فصل برای من؟ بدون شک فینال. چرا؟ چون قهرمان شدیم". او در پاسخ به این سوال که از اینکه بازی نکردی ناراحت نیستی گفت:" نه اصلا. من بازی نکردم؟ مهم این است که قهرمان شدیم".

اولین اوکراینی که دو بار فاتح چمپیونزلیگ شد / پاسخ لونین به شایعات: کدام ناراحتی، جام را بچسب! 2
اولین اوکراینی که دو بار فاتح چمپیونزلیگ شد / پاسخ لونین به شایعات: کدام ناراحتی، جام را بچسب! 3