شنبه 29 اردیبهشت 1403

اولین باخت فصل رئال در دربی مادرید رقم خورد + فیلم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
اولین باخت فصل رئال در دربی مادرید رقم خورد + فیلم

شاگردان کارلو آنچلوتی شهرآورد مادرید را با شکست 3 بر یک مقابل اتلتیکو به پایان بردند تا پس از 5 برد پیاپی اولین باخت فصل را تجربه کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته ششم لالیگا و در شهرآورد معروف مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان دیه‌گو سیمئونه رفت که این بازی در پایان با شکست کهشانی‌ها همراه بود.

اتلتیکومادرید که در 8 مصاف گذشته خانگی خود برابر رئال مادرید تنها یکبار به پیروزی رسیده بود در این بازی و در 20 دقیقه ابتدایی، شروعی طوفانی داشت و موفق شد در دقایق 4 و 18 توسط آلوارو موراتا و آنتوان گریزمان به گل برسد تا رئال با همه ستاره‌هایش در شوک فرو برود.

در ادامه و در دقیقه 35، تونی کروس با شوتی سنگین یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا رئال با حداقل اختلاف به رخکتن برود، در ابتدای نیمه دوم یکبار دیگر میزبان توسط آلوارو موراتا به گل سید و در دقیقه 46 آلوارو موراتا سومین گل اتلتیکومادرید را وارد دروازه کپا آریسابالاگا کرد.

در دقایق باقی مانده تلاش دو تیم سرانجامی نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر یک به سود اتلتیکومادرید و دیه‌گو سیمئونه به پایان رسید. با این نتیجه رئال مادرید با 15 امتیاز در رده سوم و اتلتیکومادرید نیز با 10 امتیاز در رده پنجم این هفته را به پایان بردند.