چهارشنبه 6 تیر 1403

اولین بازیکن لیست خروجی رئال مادرید مشخص شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اولین بازیکن لیست خروجی رئال مادرید مشخص شد

اولین نفر از فهرست بازیکنانی که تابستان امسال رئال مادرید را ترک خواهند کرد، مشخص شده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زمان زیادی از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال باشگاهی اروپا نگذشته است اما در همین مدت باشگاه رئال مادرید دو بازیکن خریده و یک نفر را هم در فهرست فروشش قرار داده است.

تا الان رئالی‌ها جذب کیلیان امباپه و اندریک فلیپه را قطعی کرده‌اند و ممکن است که در هفته‌های پیش رو خرید دو بازیکن دیگر، آلفونسو دیویس و لنی یورو را هم اعلام رسمی کنند. این باشگاه اما با برخی از بازیکنانش هم خداحافظی خواهد کرد که یکی از آنها مشخص شده است.

در فصول اخیر، باشگاه مادریدی تعدادی از بازیکنان جوان و مستعدش را با قراردادن بندهایی در قراردادهای آنها برای حفظ امکان برگرداندن آنها به سانتیاگو برنابئو فروحته است و طبق گزارش نشریه آ اس امسال هم قهرمان اروپا قصد دارد این سیاست را در مورد آلوارو رودریگس پیاده کند.

گزینه جایگزین رئال مادرید در صورت ناکامی در جذب دیویس

رودریگس یکی از پدیده‌های رئال مادرید در فصل 23-2022 بود که در انتهای فصل توانست نظر کارلو آنچلوتی را برای میدان دادن به او در تیم اصلی جلب کند. فصل گذشته اما کارلتو تنها دو بار رودریگش را به میدان فرستاد و به همین دلیل هم بازیکن متقاعد شده که به نفعش است در تابستان امسال به تیمی دیگر برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. در این میان باشگاه ختافه برای جذب بازیکن پیشقدم شده است و علاوه بر آن باشگاه رایو وایکانو هم برای تمایل خود را برای جذب او ابراز کرده است.