چهارشنبه 11 مهر 1403

اولین بازی و نمره قبولی ستاره اسپانیایی / مرینو از آتش گذشت: چه خریدی آقای آرتتا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین بازی و نمره قبولی ستاره اسپانیایی / مرینو از آتش گذشت: چه خریدی آقای آرتتا

میکل مرینو درباره مصدومیت نابهنگامی که باعث شده بود او تا دیشب نتواند برای آرسنال به میدان برود توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، میکل مرینو که امسال تابستان بعد از درخشش در یورو 2024 به آرسنال پیوست به محض توپچی شدن با مصدومیت مواجه شد و تا دیشب و دیدار آرسنال مقابل پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان نتوانسته بود برای تیم جدیدش بازی کند.

وقتی با دستور میکل آرتتا توماس پارتی به کنار زمین آمد تا خارج شده و جایش را به میکل مرینو بدهد هواداران در استادیوم امارات شدیدترین تشویقی که در جریان بازی شنیده شده بود را برای او انجام دادند تا مشخص شود چقدر مشتاق تماشای فوتبال ستاره جدیدشان هستند.

مرینو امسال تابستان از سوسیداد راهی لندن شد و به آرسنال پیوست. مصدومیت بدموقع باعث شده بود مرینو تا دیشب نتواند برای تیم آرتتا بازی کند. اینکه او در بازی‌ای به این بزرگی، مقابل پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان و در زمانی که تیم فرانسوی در حال فشار آوردن روی دروازه آرسنال بود روانه میدان شود مرینو را با محکی سخت و دشوار مواجه کرده بود: او باید از آتش به سلامت بیرون می‌آمد تا به همه ثابت کند یکی از بهترین خریدهای آرسنال بوده است.

او از این آتش به سلامت عبور کرد و با قطع توپ‌های کلیدی، حضورهای به موقع در فاز دفاعی و نقش بازی کردن در بیلد‌آپ‌های آرسنال در هر دو نیمه زمین نشان داد که فوتبالیستی به شدت فوتبال بلد است.

مرینو امروز به سوالات سایت فوتبال لاندن پاسخ داد و گفت:" بازی خیلی سختی بود. به خصوص زمانی که من تعویض شدم واقعا شرایط دشوار بود. آنها 2-0 عقب بودند و با تمام وجود سعی داشتند ورق را برگردانند. پاری سن ژرمن قشنگ دست به ریسک زده بود و می‌خواست هر طور شده نتیجه را عوض کند".

ستاره اسپانیایی آرسنال در ادامه گفت:" در این شرایط ما باید برتری را حفظ می‌کردیم و مجبور بودیم دفاع کنیم. باید فضاها را می‌بستیم و به بازیکنهای حریف می‌چسبیدیم. به نظرم در این مورد کارمان را عالی انجم دادیم. تعهد و جدیت تیم را دیدید. ما با تمام وجود تلاش کردیم. از اینکه اولین بازی‌ام برای آرسنال با پیروزی تمام شد خیلی خوشحالم".

اولین بازی و نمره قبولی ستاره اسپانیایی / مرینو از آتش گذشت: چه خریدی آقای آرتتا 2