سه‌شنبه 17 مهر 1403

اولین حضور میلاد سرلک در پرسپولیس

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
اولین حضور میلاد سرلک در پرسپولیس

میلاد سرلک یکی از نفراتی بود که با تصمیم یحیی پرسپولیسی شد. او روز 15 شهریور 1399 با درخواست یحیی گل محمدی قرارداد 2 ساله ای را با پرسپولیس امضا کرد و خیلی زود نیز به ترکیب اصلی راه پیدا کرد. آن هم با حضور بازیکنی چون کمال کامیابی نیا. گل محمدی به حدی به سرلک اعتقاد داشت که بلافاصله از او در بازی‌های رسمی بهره گرفت و پیراهن شماره 10 پرسپولیس را هم به او داد. این گونه بود که سرلک اولین بازی خود را 10 روز بعد یعنی در روز در 25 شهریور 1399 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل التعاون انجام داد. در تمام سال‌هایی که گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود میلاد سرلک عضو تغییر ناپذیر خط میانی سرخ‌ها بود و در تمام بازی‌ها به جز دوران محرومیت و مصدومیت برای پرسپولیس بازی کرد.

جالب این که سرلک بعد از جدایی گل محمدی به دلیل خدمت سربازی راهی ملوان شد تا همزمان با یحیی از جمع سرخ‌ها جدا شود. آخرین بازی سرلک تا قبل از بازگشت به پرسپولیس مربوط به 8 دی ماه سال گذشته مقابل نساجی بود که در دقایق تلف‌شده به زمین رفت. در آن مقطع و در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول یحیی گل‌محمدی با علم به اینکه سرلک باید نیم‌فصل دوم سرباز شده و به ملوان برود از او تنها چند دقیقه در وقت‌های تلف‌شده سود برد و درنهایت نیز سرلک به ملوان پیوست و خدمت سربازی اش را در این تیم گذراند. این هافبک 29 ساله درنهایت برای این فصل به پرسپولیس بازگشت و پس از هفته‌ها غیبت بالاخره در بازی با چادرملو راهی میدان شد تا پس از 9 ماه و 7 روز یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کرده باشد. آن هم در غیاب یحیی گل محمدی.

باید منتظر بود و دید سرلک می‌تواند همان جایگاهی قبلی خود در زمان یحیی گل محمدی را از گاریدو هم پس گرفته و تبدیل به بازیکن بی جانشین خط میانی پرسپولیس بشود یا نه.

 

از میان اخبار

خولیو ولاسکوئز جدی‌ترین گزینه سرمربیگری استقلال؛ از جواد لالیگایی به مربی لالیگایی

شگفتی‌سازی پینگ‌پنگ باز 14 ساله ایران با شکست نفر اول رنکینگ جهان

معمای بزرگ اوستون اورونوف قبل از پنجشنبه

تفاوت آشکار کامران قاسم‌پور با حسن یزدانی