چهارشنبه 4 مهر 1403

اولین قربانی امباپه‌گیت: مدیر پرتغالی را بیرون می‌کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین قربانی امباپه‌گیت: مدیر پرتغالی را بیرون می‌کنند!

روزنامه لوپاریزین می‌گوید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد. علت اصلی این جدایی ناکامی او در مدیریت ماجرای کیلیان امباپه است.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کامپوس در پاری سن ژرمن روی کاغذ پست مشاور ورزشی را در اختیار دارد ولی همه می‌دانند که در واقع او مدیر ورزشی این باشگاه است.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی اعلام کرد مدیران قطری از عملکرد کامپوس به شدت ناراضی هستند و او نهایتا تا ماه سپتامبر باشگاه را ترک خواهد کرد. ماجرای پرتنش پی‌اس‌جی و کیلیان امباپه موقعیت کامپوس را به شدت تضعیف کرده و این باعث شده مدیران قطری از او بابت استراتژی‌هایش در بازار نقل و انتقالات هم به شدت انتقاد کنند.

در گزارش لوپاریزین ادعا شده از زمان شکست در مونیخ مقابل بایرن در روز 8 مارس و حذف شدن پی اس‌جی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در پشت پرده بحث‌هایی درباره اخراج کامپوس مطرح شده بود. با شروع تابستان و درگیری پی‌اس‌جی با ماجرای پر فراز و نشیب امباپه کاسه صبر مدیران ارشد را لبریز کرد تا حکم به اخراج این مدیر پرتغالی داده شود.

کامپوس در ژوئن 2022 به پاریس آمد تا وظایفی که پیش از آن به عهده لئوناردو بود را عهده‌دار شود. لوپاریزین می‌گوید از منابع نزدیک به باشگاه دریافته که تصمیم نهایی برای خداحافظی با کامپوس گرفته شده و علت اصلی ناکامی او در مدیریت پرونده امباپه بوده است. این روزنامه مدعی است دست‌کم در یک مورد در جلسه‌ای در دفتر پی‌اس‌جی بحث و جدل شدیدی بین ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس در گرفته است.

اولین قربانی امباپه‌گیت: مدیر پرتغالی را بیرون می‌کنند! 2
اولین قربانی امباپه‌گیت: مدیر پرتغالی را بیرون می‌کنند! 3