پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اولین مجری هوش مصنوعی ایران رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اولین مجری هوش مصنوعی ایران رونمایی می‌شود

نیما کرمی مجری شناخته شده و دبیر کانون مجریان دیداری و شنیداری از رونمایی اولین مجری هوش مصنوعی ایران خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نیما کرمی مجری شناخته شده تلویزیون این روزها دبیر کانون مجریان دیداری و شنیداری است. او درباره این کانون و اتفاقات جالب در رصتا گفت: دو سال است که کانون مجریان رسانه‌های دیداری تشکیل شدیم و مجوز گرفتیم و امسال احساس کردیم وقت حضور در نمایشگاه است و در مجمع رصتا توانستیم برنامه‌های مختلف در کنار دوستان داشته باشیم و امروز بعد از ظهر قرار است در این نمایشگاه، تست بزرگ اجرا را برای آن‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند مجری باشند، برگزار کنیم.

کرمی افزود: طرح حراج‌ایده را داریم که در آن افرادی که دارای ایده و تفکر هستند، می‌توانند ایده خود را برای سایت ارسال کنند و ما قرار است در همین محل فردا و پس فردا حراج ایده داشته باشیم و کسی که ایده خوب دارد آن را معرفی می‌کنیم و نماینده سکوهای مختلف که ایده را می‌خواهند، اعلام می‌کنند و در واقع ما و مجمع رصتا واسطه‌ای برای بازار عرضه و تقاضا خواهیم شد.

پای رقابت مجریان به تلویزیون باز شد

وی همچنین گفت: نشست‌های تخصصی را در غرفه کانون مجریان رسانه‌های دیداری خواهیم داشت و در روز آخر نمایشگاه اتفاق بزرگی را با همکاری تلوبیون رقم خواهیم زد.

کرمی تأکید کرد: قرار است اولین مجری هوش مصنوعی ایران رونمایی شود. مجری هوش مصنوعی مجری است که به شکل من ایجاد می‌شود و با اطلاعات وارد شده، می‌تواند اجرا کند البته خطرناک است و باید هدایت‌گری ایجاد کنیم و تا از لحاظ برندینگ به کسی ضربه نخورد و قرار است کانون مجریان رسانه‌های دیداری صاحب سکو شویم.