چهارشنبه 6 تیر 1403

اولین موج انتقادات به فرانسه / امباپه خوب نبود، دو ستاره هم در حد فاجعه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین موج انتقادات به فرانسه / امباپه خوب نبود، دو ستاره هم در حد فاجعه!

در فرانسه معتقدند با عثمان دمبله و مارکوس تورام نمی‌توان هیچ انتظاری برای قهرمانی در یورو داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته فرانسه برابر اتریش پیروز شد، اما نتوانست نمایش دلچسبی ارائه کند. آبی‌ها که به گمان بسیاری شانس اول قهرمانی هستند، به زحمت و با یک گل به خودی برنده شدند و در پایان بازی کیلیان امباپه را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند.

بهترین بازیکن فرانسه از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و احتمالا دو بازی بعدی را از دست خواهد داد. نمایش نه چندان خوب فرانسه انتقادها را متوجه این تیم کرد.

دنیل ریولو به رادیو RMC گفت: «امباپه خوب نبود اما عثمان دمبله بسیار پایین‌تر از سطح انتظارات کار کرد. من حتی در مورد مارکوس تورام حرفی برای گفتن ندارم چون واقعا ضعیف و فاجعه بود. او از نظر فنی مشکل داشت و تماشای بازی‌اش آزاردهنده بود. این ناراحت کننده است که یک بازیکن ملی پوش فرانسوی می‌تواند چنین سطح فنی ضعیفی داشته باشد. با کولو موانی نیز سبک بازی تیم تغییر نکرد.»

ریولو ادامه داد: «در سال 2018 این امباپه بود که روی ضدحملات در برابر آرژانتین و کرواسی باعث موفقیت تیم و در نهایت قهرمانی جهان شد ولی تیم در فاز تهاجمی بسیار باثبات و یکپارچه بود. حداقل در اولین بازی یورو ما چنین چیزی را ندیدیم و باید منتظر بازی‌های بعد ماند. معتقدم فقط باید امیدوار باشیم امباپه بتواند به بهترین سطح خودش برسد و در غیر این صورت قهرمانی ممکن نخواهد بود.»

اولین موج انتقادات به فرانسه / امباپه خوب نبود، دو ستاره هم در حد فاجعه! 2