یک‌شنبه 1 مهر 1403

اولین نظرهای بر خلاف جریان در آلمان / پنالتی نبود، کروس باید اخراج می‌شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین نظرهای بر خلاف جریان در آلمان / پنالتی نبود، کروس باید اخراج می‌شد!

موج انتقادها از آنتونی تیلور به دلیل اعلام نکردن پنالتی به سود آلمان در مقابل اسپانیا ادامه دارد. اما برخی از آلمان‌ها هم به دفاع از تیلور برخاستند.

به گزارش "ورزش سه"، در آلمان فضای رسانه‌های ورزشی همچنان تحت تاثیر تصمیم آنتونی تیلور، داور انگلیسی دیدار دیروز آلمان و اسپانیا است. آلمان‌ها از اینکه تیلور در صحنه برخورد توپ به دست مارک کوکوریا اعلام پنالتی نگرفته عصبانی هستند و این تصمیم را غیر قابل قبول می‌دانند.

به همین علت است که وقتی یک کارشناس یا ستاره سابق مانشافت از تصمیم آنتونی تیلور دفاع کند سوژه خبری خواهد شد. اشتفان افنبرگ، ستاره سابق آلمان، با دفاع از این داور انگلیسی مورد تهاجم شدید افکار عمومی کشورش قرار گرفته است.

افنبرگ در گفتگو با اشپورت 1 گفت:" من داوری آنتونی تیلور در بازی دیروز را بهترین قضاوت در کل این یورو می‌دانم و صحنه برخورد توپ به دست مارک کوکوریا به نظرم هند نبود. اصلا بحث ندارد، کاملا واضح است. دست کوکوریا از بدنش جدا نمی‌شود بلکه در حال نزدیک شدن به بدن و بسته شدن است. او دستش را عقب می‌کشد. این خیلی فرق دارد. به خاطر همین برایم روشن است که آن صحنه پنالتی نبود".

اشپورت 1 برای پاسخ دادن به افنبرگ به سراغ اورس مایر، داور سابق یوفا که سابقه قضاوت در جام جهانی و یورو را دارد رفت و جالب این بود که اورس مایر هم صحبتهای افنبرگ را تایید کرد.

مایر به اشپورت 1 گفت:" تصمیم تیلور برای ادامه بازی درست بود. جزئیات زیادی وجود دارد که به ما نشان می‌دهد این برخورد توپ به دست شامل جریمه پنالتی نیست. دست کوکوریا در حالت طبیعی است. یعنی بازو و دستش دقیقا در همان حالتی است که در حالت طبیعی انتظار داریم باشد".

این داور سابق و کارشناس داوری فعلی در ادامه گفت انتقادی که از آنتونی تیلور می‌توان داشت کارت نشان دادن به تونی کروس به خاطر خطا روی پدری است. خطایی که باعث مصدومیت این ستاره اسپانیایی شد. اورس مایر گفت:" کروس باید کارت زرد می‌گرفت. چند دقیقه بعد او دوباره روی یامال خطای شدید کرد و باید دومین کارت زرد را می‌گرفت و اخراج می‌شد. او شانس آورد که تیلور تصمیم درست را نگرفت".

اولین نظرهای بر خلاف جریان در آلمان / پنالتی نبود، کروس باید اخراج می‌شد! 2
اولین نظرهای بر خلاف جریان در آلمان / پنالتی نبود، کروس باید اخراج می‌شد! 3