شنبه 8 اردیبهشت 1403

اولین نود دقیقه 27 پرسپولیس، هیجان بازی در تیم بزرگ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین نود دقیقه 27 پرسپولیس، هیجان بازی در تیم بزرگ

محمد خدابنده لو موفق شد اولین نمایش خود در ترکیب اصلی پرسپولیس را ارائه دهد.

به گزارش ورزش سه با محرومیت سروش رفیعی از بازی پیکان، محمد خدابنده لو فرصت یافت تا مقابل باشگاهی که در آن چهره شده بود اولین بازی فیکس لیگ برتری اش را برای تیم جدید خود ارائه دهد. خدابنده لو در سیستم مد نظر اوسمار در کنار مسعود ریگی بازی کرد و به نوعی رابط بین پنج نفر عقب زمین و چهار نفر خط آتش بود.

شماره 27 جدید پرسپولیس سعی کرد در این بازی دوندگی بالایی داشته باشد. او تلاش داشت هم به موازات موقعیت ریگی در زمین روی دست او بازی کند، توپ بگیرد و در امور تدافعی به کار تیمش بیاید هم در فاز حمله مشارکت کرده و حتی بعضا پشت محوطه جریمه حریف حاضر شود.

خدابنده لو در همان شروع بازی با ارسال یک پاس بیرون پای تماشایی برای اورونوف نشان داد انگیزه بالایی برای خودنمایی در ترکیب دارد و باید از این فرصت بزرگ بهترین بهره را ببرد تا در ذهن اوسمار به عنوان یک هافبک موثر نقش ببندد اما در ادامه مسابقه بیشتر در کار تیمی حل شد و خبری از نمایش انفرادی وسط زمین از سوی نبود کما اینکه شاید پست بازی و شرح وظایفش به او اجازه چنین کاری را نمی داد. 

هافبک تازه وارد سرخ ها در آخرین لحظات بازی پرسپولیس و در یکی از واپسین شانس های گلزنی تیمش بموقع خودش را پشت محوطه جریمه پیکان رساند و می توانست با یک ضربه دقیق اولین بازی نود دقیقه ای در لیگ با پیراهن سرخ را با گل به شکلی ویژه جشن بگیرد که ضربه او دقیق نبود و این شانس برای او و تیمش از دست رفت.

از صحبت های شماره 27 این فصل سرخ ها پس از پایان دیدار مقابل پیکان مشخص است که او از بازی در پرسپولیس هیجان زده است و به خاطر سبک و مدل بازی سرخ ها از فوتبالش لذت می برد که این می تواند به بالا رفتن کیفیت او در تیم جدیدش کمک کند.

با این وجود خدابنده لو کار سختی برای فیکس شدن در ترکیب اصلی دارد چرا که عبور از تجربه و کارامدی سروش رفیعی برای اوسمار راحت نخواهد بود ضمن اینکه در پست آزاد پشت مهاجم نوک نیز عالیشاه در بازی های اخیر درخشیده و حتی اگر در جریان بازی به خاطر خستگی افت کند وحید امیری باتجربه جای او را در آن فضای جذاب با آزادی عمل بالا خواهد گرفت.

اولین نود دقیقه 27 پرسپولیس، هیجان بازی در تیم بزرگ 2