دوشنبه 7 آبان 1403

اولین واکنش مدیر ورزشی بارسا بعد از شکست سنگین مقابل خیرونا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین واکنش مدیر ورزشی بارسا بعد از شکست سنگین مقابل خیرونا

بارسلونا در دیداری تعیین کننده و مهم شکست سنگینی مقابل خیرونا متحمل شد تا دوباره تردیدهایی درباره آینده کاری ژاوی در راس کادر فنی این تیم به وجود بیاید.

به گزارش ورزش سه با وجود بردهای خفیف قبلی و امتیاز از دست دادن بارسا در دیدارهای 14 هفته ابتدایی لالیگا، بعد از تساوی رئال مادرید مقابل بتیس این تیم می توانست با شکست خیرونا در خانه به دو امتیازی مادریدی ها برسد و در کورس قهرمانی بماند اما تیم ژاوی در یک نمایش پرانتقاد با باخت خانگی 4 بر 2 حالا 7 امتیاز از صدر جدول عقب افتاده و با خروج از کورس قهرمانی آینده سرمربی این تیم نیز به خطر افتاده است. بعد از شکست مقابل خیرونا، دکو مدیر ورزشی بارسا در اولین واکنش گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما آنقدر خوب نبودیم که بازی را ببریم. دکو بدون اظهر نظر درباره آینده ژاوی در این باشگاه گفت: ما باید به مبارزه ادامه دهیم. هنوز چیزی قطعی نشده است. می خواستیم برنده شویم و به صدر جدول نزدیک شویم اما نتوانستیم.

در نقطه مقابل ژاوی بعد از این شکست ناامید کننده درباره به خطر افتادن موقعیتش در بارسا گفت: فکر نمی کنم این شکست باعث ایجاد شک و تردید در مورد شغل من شود. ژاوی همچنین گفت: با رئیس باشگاه و تحلیلگران مسابقات مان ملاقات کردیم. این یک شکست سنگین است، اما ممکن است اتفاق دیگری در اینجا رخ دهد.

اولین واکنش مدیر ورزشی بارسا بعد از شکست سنگین مقابل خیرونا 2