دوشنبه 16 مهر 1403

اولین پیام سردار قاآنی پس از شایعات اخیر / صلوات فرستادن مردم برای سلامتی فرمانده سپاه قدس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اولین پیام سردار قاآنی پس از شایعات اخیر / صلوات فرستادن مردم برای سلامتی فرمانده سپاه قدس

سردار قاآنی با ارسال پیامی از عدم حضور در مراسم هفتمین اجلاس بین المللی هبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی چند روز گذشته، شایعاتی زیادی درباره سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس، منتشر می شد اما سردار ایرج مسجدی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، امروز در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی درباره سلامتی سردار اسماعیل قاآنی گفت: «بسیاری از ما می‌پرسندکه سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود.»

در همین راستا، مجری برنامه هفتمین اجلاس بین المللی هبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، با اشاره به پیام سردار قاآنی و علت عدم حضور او گفت: «با همه شایعات و با همه بوق‌های خبری که رسانه‌های مختلف غربی و مخصوصاً در مجازی رسانه‌های تلگرامی در این چند روز فریاد می‌کشیدند، سردار سرافراز اسلام فرمانده معزز نیروی قدس حاج اسماعیل قاآنی ضمن ابلاغ سلام محضر یکایک حاضران در همایش از اینکه به دلیل جلسه‌ای مهم فرصت حضور نیافتند، عذرخواهی کردند.»

این مجری از حاضرین در این مراسم خواست برای سلامتی سردار قاآنی صلوات بفرستند.

27215

کد خبر 1968013