یک‌شنبه 15 مهر 1403

اولین پیام موتا: در یووه کارهای بزرگی انجام می‌دهیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین پیام موتا: در یووه کارهای بزرگی انجام می‌دهیم

تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس، اولین مصاحبه خود را به عنوان سرمربی بیانکونری انجام داد و تأکید کرد که با این تیم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تصاویری پشت صحنه از اولین روز موتا در تورین منتشر کرده است. سرمربی سابق بولونیا یکشنبه پس از تعطیلات پایان فصل، به ایتالیا بازگشت و تنها چند ساعت بعد دوباره سر کار رفت.

موتا از ساختمان باشگاه و زمین تمرین بازدید کرد و با اکثر کارکنان داخلی آشنا شد. او همچنین با تعدادی از طرفدارانی که بیرون محل تمرین منتظر ورود او بودند، سلفی گرفت و به آنها امضا داد.

موتا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه یوونتوس گفت:«از ملاقات با برخی از طرفداران بیرون محل تمرین خوشحالم، با این همه جوانانی که مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید هستند و می‌خواهند تیمشان خوب بازی کند و برای این موضوع با تمام توان‌شان از ما حمایت می‌کنند، قطعا فصل خوبی در پیش داریم.

من خودم را در یک مکان بسیار شگفت‌انگیز برای کار می‌بینم. در چنین باشگاه تاریخی‌ای بدیهی است که ما می‌توانیم با هم کارهای بزرگی انجام دهیم.

بی‌تردید این فصل فصلی پرچالش خواهد بود، اما در عین حال، فوق‌العاده است که بتوانیم در این همه مسابقه شرکت کنیم و امیدواریم که در حداکثر تعداد بازی‌ها حضور داشته باشیم، زیرا این نشان‌دهنده عملکرد خوب ما خواهد بود و این هدف ماست.»

اولین پیام موتا: در یووه کارهای بزرگی انجام می‌دهیم 2